Thursday, April 30, 2009

Penat Capek Tired? Hanya kerana tudung

Kesimpulannya punca2 kesemua penat, capek, tired ini adalah salah sendiri jugak. huhu~~ arini, kami (watak2 adalah rahsia) pergi menyerbu ke Jln TAR masa lunch time. (ehem ehem actually a lil bit early before lunch time. huhu) Tp aku adalah berniat baik, aku just nk beli tudung2 utk majlis aku nti. Well, wedding planner (cewahh nama nak hebat aje, kakakandam lah) aku xsediakan tudung utk pakej tuh. Tp aku pon xsuke mak andam sediakan tudung. Sbb dorg msti suke ikot trend terkini. Di mana trend terkini adalah tudung ekin dan aku tidak menyukai fesyen itu.I'm soooo not into that tudung ekin bagaii. ceewahh. yoOOO je ko ciare. aku nmpak ko pkai tudung ekin tuh besok2 siap ko! ~ kata korg di dlm ati. tp nk wat camne. ceewahh padahal bukan sbb not my taste. tp sebab sesuatuuuuuu T____T

Maka aku adalah amat kecewa sbb 100% kedai ada jual tudung yg tidak disukai oleh aku itu dan purata tiap kedai akan mengandungi 80% tudung ekin dan 20% lagi tudung lain. I hate it!! HATE. huhu nape tah aku benci lihat tudung itu tambah2 lagi bila aku dok terbayang tudung itu kat muka kepala aku ni. (muka kepala?? haha) anyway tudung tuh tak bersalah! yg bersalah adalah pipi aku!! u know what?? bila pkai tudung ekin tuh, muka aku especially tang pipi tuu dok tersembul mcm apetah. eiiii rasa nk sepak aje. benci benci benci. dan bertambah benci bila tgk awek cun2 yg pipi tulus mulus comei tak tembam tersembul cam pipi aku pkai tudung ekin. comeiiiiii sgt. senang cite, aku suke tgk ekin pkai tudung ekin. erk! haha. sgt comel dan lawa. tp kalo aku pkai sgt comot dan lawak. KAHKAHKAH!! =D

Dan aku sgt geram sbb sume kedai yg aku masuk dok promote2 tudung keraskatdepan a.k.a tudung ekin tuh! nyampahhh. pastu bile aku cuba2 tudung tuu dia ckp "lawa laa" "comei laa sesuai ngn akak"

whatta??? ape ko ni buta kaaa??? kot ye pon nk suh aku beli xpayahlah nk puji2 lawa bagai kan. aku sepak jugak ko kang T_____T uuuuu nk jgk pkai tdg ekin tp..tapiii....tapiiiiii 100% xsesuai ngn muke aku. jgn mintak aku wat demo dan tgkp gambo. sumpah aku tutup blog aku nti. kahkahkahkah

Oleh yang demikian, aku nekad utk mcari tudung biasa a.k.a bawal dan berbatu2 berlian2 apejadahkan. taaapiiiiiiiiii T_____T satu kekecewaan kerna tdg tuh dah mcm ilang dari pasaran! woiii!! korg yg buat tudung bawal, pesal ape skg tudung korg dah xlawo? sume kilang tudung bawal dah tutup ke ape? sume dah buat tudung ekin kee?? huuuu nanges lagik T_____T

hasilnya, aku hnya beli 3 tudung bukan ekin. but okay lah. nice gitu2 aje. haishh. harap2 matching ngn baju aku nti. sekian dari balai berita menara matrade ^__-

Love; Ciare =)


2 comments:

  1. ciare, kalo tudung bawal, mintak la MK cari kt ganu. kt ganu byk yg cantik2. agi murah dari KL ;p

    lina yg malas tukar id =)

    ReplyDelete
  2. ^^LinaYgMalasTukarID^^ ;)

    anyway MK balek ganu arini.erm tp mcm susahlah nk pesan tudung kat org laki ni.kang kalo suh dia beli jgn kata tudung bawal, malah tudung saji turut dibeli..wakakakaka =D

    Aku plak nk blk perak jgk, xde maknanya nak ikot dia blk ganu.bulan 6 nti lah jwbnye ;) ewahhh =P

    erm mybe aku round2 area bangi kajang lah nti kot..warta ke pkns ke..situ byk gak tudung tp mahal sket lah T_____T

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha