Friday, April 3, 2009

Sudah Sihat & On leave

Salam..
masa entri ni publish, aku dah smpai perak InsyaAllah :) mmg dah lama plan cuti arini. biasa lah, time2 camne mmg kena cuti byk sbb byk benda nak uruskan..haishhh penat tu opkosss...tp nk wat camne. sume org pon akan lalui peristiwa ni.huhu~~
Yg bestnya, dpt jumpe budak2 comei tuh besok. harusss lah aku kangen sama mereka. hehe ^_-. kakak kata dah byk dah perkembangan ttg budak2 tuh. dats y i'm so damn excited =D
ohooo. weekends ni pasti akan sgttttt busy ke hulu ke hilir. ape korg ingt senang nk kawen? huhu sng lah kalo utk korg2 yg ade ayah yg bleh uruskan semua. Aku ni ada mak n kakak2 aje. Abang aku tuh plak~~amattt susah nak jumpa dia utk hal2 wali & wakalah.
Tak cukup dgn tuh, aku ni lebih kurg mcm xde umah la skg ni. pjg cite nya, sedey okay~~so aku kawen umah nenek@pak sedara belah mak. mujur lah aku bleh kawen situ. takot jgk kalo mnyusahkan org T_____T
ape2 pon mybe ada org yg lg malang dari aku.

Love; Ciare =)

1 comment:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha