Thursday, April 2, 2009

Teaser #1: I've got Present from Alamanda. TQ :)

wahhh wahhh murah rejeki ku ^______^ hehe senyum lebar gitu. alkisahnya aritu aku dpt something. mcm surat biasa tp tebal sket lah kan. suspen betol! kahkah. skali bukak2 ade present bebbbb!! sila jgn jeles hokay!! aku tau sape yg berminat ttg fashion akan meroyan 2-3 ari bila tau apa present yg aku dpt. kahkahkahkah. aku sokkaaaa wat org dengki..~~lalalalalaaa~~ tp nk wat camne. aku bukannya sengaja kan. dah alamanda bermurah hati nak bagi, soooo aku trimassss saja. alhamdulillah rejeki :) alaaa aku dah tersabut fashion eh?? hehe. kira itu hint laaa utk teaser aku ni. miahahahaha ^_-

ini lah dia benda yg aku trimas dari alamanda. IYA. alamanda. alamanda mana??? pulak dah?? alamanda yg dekat putrajaya tuh laaa syg oiiii. aku rasa alamanda ade satu sajer. wahihihi ^_-. aku bcakap benar niii. Alamanda bg aku present :) TQ alamanda cyg...xsia2 aku selalu menghabiskan duit kat ko. lalalalala~~

teaser diakhiri dgn muka aku yg happyyyy sbb dpt present ^__-


Love; Ciare =)


3 comments:

  1. ciare..kat seremban ada alamanda gak..tapi taman alamanda..hahahhahah

    ReplyDelete
  2. ^^Atty^^ =D

    ^^Ann^^ hehe wat lawak plak dia ;)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha