Tuesday, May 5, 2009

Batch Pertama - Selesai :)

Assalamualaikum. Owh legaaaa. namun sedikit risau malu ragu2 pelik jelik...okay dah ciare. aku sepak jugak ko kang ;n hahaha. anyway, lega sebab aku dah post kan (err actually kakrubi yg tlg pos. hihi) kad jemputan batch pertama. Yg mana jumlahnya adalah lebih kurang 70 keping. huhu~~itu pon sampai ngantuk2 aku xcukup tido nk tulih alamat, seal sampul surat, tampal setem bagai. Fuh~~namun, puas dan lega bila dah mula postkan batch pertama arini. Demi rakan taulan, cikgu, jiran, err sapa lg? owh blogger ;n aku xkesah penat sket demi utk mngeposkan kad utk korg. sbb kedatangan kalian nti sgt2 bermakna ^___^ owh tetiba rasa nak nanges T______T. gila ke ape?

Kemudian aku sedikit risau sempat ke tak sempat ke korg dpt kad tu. erm tp kalo mengikut perkhidmatan pos malaysia yg mana aku tampal setem 30 sen tuh, adalah dlm 3 ari sekitar semenanjung malaysia. ke sabah serawak?? err aritu aku pos ke cousin aku yg berada di serawak dlm 2 mggu lebih yg lalu, semalam baru kad tuh sampai. apakah?? =D Then, aku jugak riso kan sempat ke aku nak tulih kad batch2 seterusnya. Aku rasa adalah dlm 3@4 batch aja jumlahnya. idak lah byk beno. wakakakaka ^_-

Malu?? yer sedikit malulah jugak sebab kad aku serius biasa aja!! tp harganya bukan biasa okeh. hahaha. erm anyway, aku nyesal tak buat DIY kad kawen aku. uhh tp xpe, nilah dugaan cabaran namanya. tak semua yg kita nak dan plan akan perfect kan. So, nak tak nak korg terima ajalah kad aku yg serius average tu dgn hati yg terbuka lalu mendoakan kebahagiaan dan kesejahteraan kpd bakal pengantin yek. ehem ehem =) kalo korg rasa nk kutuk kad tuh tak lawa ke tak berkualiti ke apetah, ikot korg lah. yg penting tggungjawab aku utk menjemput teman2 udah selesai. Selebihnya terpulang lah pada anda semua yg menerima kad jemputan utk dtg atau tidak pd hari tersebut.

Dan..........pelbagai perasaan lagi yg aku rasa korg tak rasa walopon korg pikir korg rasa yg aku rasa psl kad yg aku rasa sgt teeeeettt (mls nk komen huhu). wakakakaka. tajok albumku arini adalah "RASA" ceewaah =D

Love; Ciare =)


4 comments:

  1. xpela..ciare...yg pntg..majlisnye berjalan dgn selamt nnt..kad kahwin bukan ukuran sesebuah majlis..

    ReplyDelete
  2. ^^Dilot^^ mmg betui tuu..tp apa2 pon org akan dpt kad dulu sblm dtg majlis..so konfem org komen punyelah kad tuh nati T________T

    ReplyDelete
  3. cia..buat sndr pon ssh gak kn..mane nk print..cari kertas kualiti..print nant kalau y defect cane..huhuhu

    poning nk fikir sume tu

    ReplyDelete
  4. ^^yani^^ erm tul jgk tu~~tp bile tgk ada org bjaya wat DIY rasa cam best pulak..huhu~~xpe xpe nti bleh wat kad DIY masa nk jemput majlis cukur cambul...ceeewahhh =D

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha