Monday, May 18, 2009

Erm macam best =P

For the instructions, add your name on the list and simply spell out your name using the given Japanese letter- translations below. Tag six of your friends and inform them of the tag. Have fun.

TRANSLATION:

A - kaF - luK - meP - noU - doZ - zi
B - tuG - jiL - taQ - keV - ru
C - miH - riM - rinR - shiW - mei
D - teI - kiN - toS - ariX - na
E - kuJ - zuO - moT - chiY - fu

Yezaa...sperti yg korg lihat di atas nun adalah instruction utk buat tag ini. aku rasa mcm penah tgk dlm email dan dah cuba. maka seingat aku hasilnya sangat lah terkelakar. jom tgk XD

errr ini adalah hasil nama penuh aku. haha. so pepandailah eja sendiri apa nama penuh aku =p

{tomoshi rikarinarikikari tukarikashidotetekito}

yang ni pulak camne nk eja nama pendek ku:
c - mi
i - ki
a - ka
r - shi
e - ku

sekian sahaja tag dari cik dudu. tag ini ditag utk sesapa yg nak eja nama dia dlm bhs Jepun. erm tp actually aku rasa benda ni cam tak betui aja. blasah aja lah. just for fun dan gelak2 =D

XOXO;
Mikikashiku ='D



No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha