Monday, May 11, 2009

hari ITU semakin hampir

author's note: entri ni aku taip mlm td k. xde maknanya aku taip ms keje neh. hoho. erm anyway countdown di bwh adalah countdown utk ari nikah. aku kompom arr nak countdown utk nikah kan :P korg countdown utk 31 Mei okay. sbb majlis besonya 31 Mei. jgn salah paham plak =P

Pejam celik pejam celik lagi 19 hari je babe =P hoho. kelakar pulak aku rasa. dan sangat TERRRharuuuu. dulu aku rasa semacam tak percaya bila org cakap "wahh ko anak bongsu yer? msti meriah kan majlis kawen ko nti"..dulu aku rasa mcm "yeke??" haha. tp skrg....bukan lah pulak rasa nak berbangga jauh sekali nk meninggi2 diri mencanang itu ini utk majlis aku, just rasa terharu dgn kerjasama yg diberi oleh ahli keluarga aku di kampung. sbb mereka betol2 all out utk majlis aku ni nanti. TQ semua yg terlibat sama ada scara langsung atau tidak langsung. huhu. terharu bangat. nanges 5 menet jap T________________T

Mak Ndak aku lah reporter paling hebat skali. suma update pasal majlis dia rajen sgt nak call dan bgtau itu ini. owh terharunyaa T____T. makcik2 pakcik2 aku pon sponsor macam2 sangat sampai aku rasa mcm nak nangesss lagiiiiiii T______T. kalo aritu aku bercurahan air mata sebab pening kepala migraine segala mak nenek kan. tp kali ni aku bercurahan air mata kerana sgt terharuuuu. mungkin jugak dorg kesian tgk aku berdrama air mata bila blk kg. hoho. owh sekalian saudaraku. terima kasih tak terhingga ^_______^ Dan oleh itu, aku ada buah tangan istimewa utk kalian smua. I love you all...all of you....

Ucapan terima kasih kpd:

Mak...yang suppotive gila dan suka memeningkan diri dia demi hal2 yg kecik...cian mak..xpe mak, adik yg last kawen. pasni mak rehat aje smbil main dgn cucu2 (ehem ehem i mean buat masa ni kyra ngn kyrin lah kan ;n). Walaupon kudrat mak tak kuat,(kami tak besar dan kami tak kuat! hehe. wonderpet lah pulak) tp secara mentalnya, rohaninya mak sgt kuat. I love you mak. Selamat hari Ibu..hehe semalam mak buat adik terharu lepas adik wish happy mothers day T___________T. nanges kejap tau. huhu.

Kakrubi...yang supportive gila jugak...T_____T...slalu ingatkan aku tarikh nak dekat..itu tak siap lagi..ini tak siap lagi..huhu~~dari bertunang lagi dia dah tlg aku macam2..dan jugak memahami bila aku nanges2 psl persiapan..huhu...erm almaklumlah, kes aku a lil bit complicated...no father, have a brother but hard to understand him, hard to see him..so sgt complicated dlm urusan nikah kahwen ni.plus, aku tak kawen dekat kampung halaman aku membesar..which is more complicated. Owh lupakan kampung halaman di bota. I want to forget and erase it from my mind.

Kakza..supportive gila jugak scra mentalnya memberi nasihat dan perangsang pada aku. almaklumlah, dia pon dah ada anak 2 dan sibuk melayan budak2 tuh. so bleh bagi nasihat ajalah. Kakak aku jugak yg tlg bab2 hal caterer. aku ni tak reti nk bercakap2 psl order2 itu ini babe. hoho.

kyra n kyrin. haha. terima kasih sebab korg menambah penin kpala maksu. erm sian kyra kena marah masa aku nangis aritu. terkejut dia. sori kyra. maksu syg kamu dan adik kamu :>

Kpd pakcik2 aku.....yg bertungkus lumus masa menyediakan borang kawen aku..ke hulu hilir pegi anto amek borg. jumpa tok kadi bagai. pastu pakngah sampai renovate umah sebab aku nak kawen. pakcik pulak sampai berpenat lelah menolong cat umah. owh terharunyaaaa T____T. itu belom masuk lagik dgn benda2 yg mereka mau sponsor. uuuuuu.

kpd makcik2 aku... yg bertungkus lumus dan supportive bila aku nak mintak tlg sesuatu atau nk tanya sesuatu. dorg akan tlg scepat mungkin dan beri jawapan scepat mungkin. lebih laju dari google. dan jawapan mereka tiada dlm google. hebat bukan? :) Cu Ila, yg sponsor macam2. tq tq tq. TAKKK TERKATAAA. sangat generous lah u all semua. sampai buat aku nanges 81 kali arini T__________T

kpd sepupu2ku.. yg menolong kerja2 pembaikan umah, mengecat umah di kampung. kamu semua sgt supportive lah. nanti taun ni ada duit raya special utk korg. insyaAllah :)

Kesimpulannya,

TERIMA KASIH TAK TERHINGGA KPD SEMUA.

Love; Ciare =)


4 comments:

  1. wah beruntungnye kamu cia..ramai y support eh..huh xsaba nk tggu majlis..hehehehe

    ReplyDelete
  2. ^^Yani^^ owh patik lagi tak sabar =D

    ReplyDelete
  3. of coursela kitorg sume tolong, kang...pengcan adeeek...

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha