Monday, May 18, 2009

Jgn Emo Jgn Emo...

Assalamualaikum.

Lamanya rasa tak berblog. hehe. padahal baru aja 2 ari aja kan. mmg dah gila blog aku ni. xpe xpe. sementara masih rajen dan muda belia ni bleh lah berblog kan. nti2 bila dah tua tak koje dah aku. hoho =P

Penat Penat dan Penat bila balik kg. tapi penat penat pon takde jugak lost few kg(s) kan? haha. xpe lah, kalo sume pngantin kurus, biar aku plak jadik pengantin tembam T___T. Apapun, balek kg tuh sebab nak tunjuklah lah komitmen sket kan. xkan pengantin tau nk balek terus kawen aja. tolong2 lah sikit. tak sikit banyak tak banyak sikit. sian plak sedara mara kat kmpg. mcm anak dorg plak yg nk kawen. huhu. TQ soooo much tak terkata..

Haishh penin kepala lah bila tak cukup tido camni. camne lah aku nak ngadap keje nih? Ya Allah. berikan aku kekuatan. Okay sila jgn emo ciare. mari kita ceria ceriakan sket idup nih. hehe. sabaq noooo 12 ari jer lagi.

bertahan



bertahan



bertahan



=)


hah camtulah. senyum okeh. senyum tuh awet muda :>

XOXO;
Ciare =)



No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha