Friday, May 8, 2009

Kyra main sampai pengsan ^__-

(hoho kebetulan title entri sebelum ni pon ada word pengsan. kahkah)
HUHU. budak ini yg bernama nurkhayra batrisyia binti helmi rusdy (err camni ke eja nama anak ko ;n) mmg sgt aktif skrg. adoiiishh sgt memenatkan melayan dia. camno laaa org kat nursery tuh layan ko kyra oit? agak2nya dorg kompom kena layan ko je yek. hoho. nasib laa maksu ko ni (err merujuk pd diri aku..haha. kyra pggil aku acu skrg =P) rajen melayan ko walaupon kdg2 aku rasa naik migraine sbb nk penuhkan kemahuan kamu. owh patot lah mama hang dpt migraine baru2 ni. wakakakaka. melayan kamu lagi adik kamu lg si kay-in tuh. owhh~~seronok tp errr...tetap seronok =D
tgk tu, baru duduk 3 saat dia dah bangun balek. owh aktifnya kamu. masa ni dekat masjid. sepupu mak kawen. err mama papa kyra tak pegi masjid masa akad nikah. tp dia memberontak nak ikot aku. hoho. maka terpaksa lah bawak. ko jgn...kang kalo tak bawak kompom dia guling atas tanah kat laman rumah tuh. huhu~~ dah la budak ini seronok tgk tanah. almaklumlah umah dia kat bandar ipoh nun takdo tanah gamaknye. maka adalah sedikit jakun di situ. kyraa kyraa. cpt lah besar, maksu nak bwk kamu g shopping then mekap2 kamu. ceewaaah ;)

Tengok nih, jenuh aku pelok dia supaya dia tak bgerak. hoho. masa ni aku dah tak larat kejo dia keliling masjid dah. penat dowh =P owh maksu kamu ni dah makin tua..xlarat dah..hiks ;)

Yes akhirnya terlelap jugak dia. hoho. pengsan terus babe. smpai nak kebas2 peha aku dok riba dia. at last...............







dia dapat bibik baru. wakakakakakakaka ^_________^. naseb arr ko tie smpai kejung dok riba dia. xpe peha ko lg empuk. lg sedap kyra tido. hakhak.

Rindu sama budak ini. errr gambo kyrin xde sbb dia xdo mood masa nih. dok melepek ngn mama dia aje. tensi tau ;n

Love; Ciare =)


3 comments:

  1. pp kyra mcm pp auntie ciare le..ekekekee

    ReplyDelete
  2. aik ciare..dh praktice ke..pasni bakal jd ibu lak..=)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha