Wednesday, May 13, 2009

~~R . I . N . D . U~~

Err apa korg ingat aku asik rindukan MK jeke?? huhu~~itu sudah semestinya malah WAJIB. tp skrg aku rindukan anak sedaraku. owh si kyra. kamu lah buah hati pengarang jantung maksu kamu buat masa ini. cewahh. mesti ko terharu baca blog ini bila sudah besar kelak :) harap2 15 thn dari skrg blogspot masih kekalkan blog aku. maka bleh lah tnjuk kat kyra betapa byknya gamba2 dan cerita2 dia dlm blog aku. hihihi~~ eh tp nti bila ada anak sendiri babai kyra. hahahahaha keji sebentar ^_- (ehem ehem ;n)

tgk tuh budak ini ada lesung pipit. tah DNA sapa lah ko dpt. huhu

beselah budak2 time ni. suma benda nk masok molot dia. yg plg sedih dia suka bangat sama phone aku. uuu napa phone aku jadik mangsa T______T. padahal phone abah ngn mama dia lg canggih. tp phone buruk aku jugakkkk dia nak :V

tomei tomei. muahhhs ^____^

err lain kan muka dia masa ni. erm masa kecik rupa kyra mmg sedikit masculin dan gelap. tp skg puteh melepak. nyampah. jeles nyahhh =P

Hak hak comei gila masa dia isap susu botoi nih ;)

Mesti korg pelikkan. sebab aku macam lebih exposekan kyra berbanding adik dia si kyrin. hoho. mana taknya. adiknya asik menenggekkkk aja ngn mamanya. huhu. bila balek perak pon. kyra asek menenggek ngn aku. abes tuh, aku mana ada masa nk main ngn kyrin. yg penting aku sayang dua2 dan rindu dua2 mereka.

Love;
Ciare =)



No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha