Monday, May 11, 2009

**RANDOM QUESTIONS BOUT YOUR RELATIONSHIP**

1. State the date you have declared with your 1st couple
**err tak ingat lah. masa tuh form 3. haha. gile awai noo mula bchenta ^_-**


2. Adekah anda akan terus berhubung dengan your bf/gf jika anda sudah clash?
**aku okay aja kot. apa yg telah terjadi, telah pun terjadi**


3. Ape yang akan anda lakukan bile anda merindui bf/gf anda?
**call aje terus**


4. Adekah anda mempercayai bf/gf anda sratos pratos?
**tak perlu ukur melalui percentage. cukup lah sekadar kita percayai dia. sbb kalo kite tak percaya dia. how long it would last?? love is all about trust and give&take maa**


6. Adekah anda rase bf/gf anda seorang yang pandai memujuk
**hehe. mesti lah. aku ni merajuk selang 5 menet**


7. Ape reaksi anda dan ape yang anda lakukan apabile kredit bf/gf anda dihabiskan untuk orang len?
**mesti lah berapi babe!! haha. aku ni dah la anak ketiga = API dan LEO. so ko agak2 lah sendiri apa aku nak buat =D**


8. What are you going to do when your bestiest have a relationship wif your ex?
**redha. pasti ada hikmah disebalik semua ini**


9. Adekah anda akan menelefon bf/gf anda apabila dsuruh oleh bf/gf anda?
**depends lah. kalo aku tgh drive mmg arr nak kena leter dgn aku 24 jam. haha**


10. Ape reaksi anda bile mendapat tahu bf/gf anda masih berhubung dengan ex mereka?
**berhubung means by phone kee meet kee camne ni? err all depends on situation**

11. Ciare mau tag :-
**sapa yg blom dpt tag ni. adilkan? :)**

nakbgtaujugak: TAGGED by MissPrincessRedBlo0dSnow =)

Love;
Ciare =)



2 comments:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha