Wednesday, May 27, 2009

Tagged by Ceera: 10 Fakta Seorang Blogger :)

Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
Telah ditagged oleh Ceeramoon blogger tegar tahap masuk majalah. (haishh bila nk masuk majalah gak ni? ASTRO @ streamyx xmau sponsor I masok majalah pengantin ke? hahaha. diam diam diam ;n) oh! malu seh dia baca blog ini =P. Kak ceera ni opkos lah aku kenal dia melalui blog. besa arr slalu blogwalking kan. bila terjumpa blog dia terus melekat babe. hakhak. penah membeli belah di butiknya :) nice leggings. hiks

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri.
nah layan dulu aku dgn spek nicole richie nih. kahkahkah =D
okay aku just tulis secara random mengikut kejadian apa yg aku ingat lah yek. kalo nk tulih facts start dari aku dilahirkan smpai ke arini xmuat 1 blog ni. tak psal2 aku kena BLOCK dgn blogspot kang. ~~Overload entry~~ hahahaha =D

okay lets start :)

#1 sudah bertunang dgn Mohd Khairunizam @ MK pd 27 Disember 2008
#2 akan bercinta lepas kahwen since aku kenal MK tak sampai setahun. Perkenalan yg singkat terus ke jinjang pelamin. err tumpang lalu.
#3 akan bernikah 3 ari lagi. hOHoo00. rasa cam xcaya. pantasnya masa berlalu. start buat countdown aritu masa lagi 2 bulan few weeks. now countdown aku tggl 3 ari. Oh!! :)
#4 err HOBI?? erm membeli dan blah. hihik. tgk wyg. mkn2. errr mkn tu bukan hobi yer tp keperluan. ~~
#5 Rumah baru @ rumah after kahwen adalah di Tmn Puncak Jalil
#6 sudah berblog since...err... (jap aku nk tgk profile ;n) Oyya..since September 2007. bulan 9 ni genap 2 thn. hihi. tp dulu memula aku mmg pasif giler lah dlm bidang blog nih. tp lama2 its a MUST. hoho. I love blogging. And will keep on going. nanti aku nak ajo MK berblog :)
#7 oh lupa nk ckp majlis kenduri kendara sempena perkahwinan aku & MK adalah 31 Mei. YA this SUNDAY. jemput dtg yer sume.
#8 I love PINK. isnt it obvious?? hehehe. err but I LOVE MK moreeeeee. op kos! =D
#9 aktiviti terkini: sedg membakar dvd (err burn dvd lah korg ni. kalo ckp BM menggelupur xpaham. hakhak) lagu utk dipasang di dalam kereta. Supaya otak akan menjana benda2 yg ceria waktu jln jam.
#10 aihh lupa plak aku ada HOBI. erm HOBI aku adalah into makeup2 ni. And I have a testimonial. sila klik sila klik :P InsyaAllah pas setle2 psl majlis kahwen aku ni, aku akan masuk kursus makeup profesional & memulakan kerjaya sbg seorg kakakandam freelance :)

Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
#1 Neezareef
#2 ANN GREENSTRAWBERRY HEAVEN - MY.LOVE.LIFE
#3 Hidayu's Journal (err bakal pengantin ni ;n)
#4 E-yya's blog
#5 ♥~mÝ Lífé~♥ ®
#6 darlingfarah

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. wuuuuuuuuuuu

    kang kalau jadik kakandam, meh la mekap akak eh.. hiks..

    ReplyDelete
  2. ^^Ceera^^ hehe. insyaAllah. tp apa2pon nak pegi kursus makeup dulu..skg ni tau yg basic sgt...nk yg PRO pulak..ngehngeh..kt REDGLOW lah =D

    ReplyDelete
  3. uikssss!! asal tercalon gak nie? wkakakka

    ReplyDelete
  4. akk kene tag ke ciare atau amik award je?

    ReplyDelete
  5. alamak
    tak sempat nak buat ni
    tggu lepas kawin lah eh
    bleh bagi fakta2 baru...
    fakta lama kasik simpan

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha