Friday, June 12, 2009

Pengantin & Pengapitnya ^__-

Believe it or not, aku ada 2 keping aja gamba aku masa pkai baju bersanding. itu pon gambo dgn pngapit. masa ni laki aku dah hilang ke mana tah. hoho. aihh. masa kenduri tuu aku xtau nk bg sape tgkp gambo pkai camera aku. so camera aku yg separuh gile cggih tu tersadai aja lah kaedahnya T___T. lain2 gamba adalah berada dlm cmera org lain & photog profesional tuh. aihhh menggediks aku rasa nak tggu gamba photog tuh siap.

Owh photog yg dimaksudkan bukan lah photog yg canggih sgt pon. biasa2 aja. mmg dlm pakej butik pengantin tuh ada skali photog. lgpon kat kg aku tuh mana lah ada photog PRO yg keje fulltime neh. sume tahap bidan terjun aja. kalo nak photog PRo kena import dari luar lah WHICH IS VERY MAHAL T__T. tak mampu weh. xpe lah aku redha aja dgn apa yg ada. janji ada gamba sudah. dlm pakej tuh aku amek 3 roll aja. tp kompom arr terlebih 3 roll kan. dah asik menggedikkkk aja :P erm so aku cdg nk beli unlimited pictures yg photog tuh tgkp, then anto kedai utk wat custom album ke apa jadahnya. edit2 sket aku pon bleh buat ^_-

So korg layan lah 2 keping gamba yg aku ada neh :)

Aku sgt sukakan baju aku bersanding nih. Owh! =D rasa taknak bukak2 dan nak bawak tido smpao 3 ari 3 malam. aku sgt puas ati dgn baju neh :)

Xoxo;
Ciare =)

7 comments:

  1. itu lah ansib pengantin
    kamera sendiri mmg takde gmbar lah
    i pun seb baik
    officemate excited mengambil gambar
    adalah bahan nak ditatap
    kalau tak melanguk lah tggu gmbar photog yg dibyar mahal2 tu

    ciare, mintak lah raw picture dulu
    tapi pakai roll eh
    tak pakai digital ke
    kalau gitu mmg kena tggu la

    ReplyDelete
  2. ^^Dayu^^ tuhlah naseb pengantin kan..huhu..redha aje lah

    erm yg psl roll tuh, mcm menunjukkan total gamba yg akan dicuci mengikut pakej adalah 3 rolls.tp dia kan tgkp pkai dgtal cmera haruslah gamba terlebih 3 rolls totalnya..mmg cdg nak amek raw picture mggu ni(tp rasanya kena byr jgk utk copy sume unlimited raw T___T).dah xmampu nk tgu dia edit lama gile tah zaman tok kaduk baru siap kaedahnya T____T huhu

    yeayy mlm ni balek perak jmpe mak.dayu plak balek maran jmpe mak mertua ^_-

    ReplyDelete
  3. nak gambar lagiiiiiiiiiii..

    ReplyDelete
  4. ^^Rose^^ hehe majlis sempoi pengantin pon sempoi =P erm bukannya grand2 pon.sekadar menjalankan yg perlu :)

    ^^Ceera^^ alaaa kak...kite pon nk gamba lagiiiiii..tp gambo nan ado T_____T weekend ni blk perak nk serang camerawoman =P

    ReplyDelete
  5. waa..canteknya baju..jeles2..:p

    ReplyDelete
  6. amboi ciare..very the pink..so sweet..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha