Monday, June 29, 2009

Putera Sulong geng Puteri Tujuh. Maka Puteri Tujuh diupgrade menjadik Aunty =D

Owh dengan ini diisytiharkan kemunculan Adam buat pertama kali di blog ini. oleh kerana Adam adalah baby pertama geng Puteri Tujuh, maka kompem arr dia akan selalu menjadi topik kat sini. hewhew. Adam kamu sgt ensem. seperti kata muni, cop jadik menantu bleh? huhuhu. dan dengan tak malunye, penulis blog telah menciplak hasil karyawan seni oleh cik dudu (ehem ehem bila nk jadik puan neh? :P). hehe tak menahan aku nk copy gambo adam =D

Owh dudu, x acii okay kamu buat liputan dulu terhadap baby Adam nih. hekhek. xpe xpe nanti aku nak serang umah Shah. nak direction ke sana eh :)
Siapakah puteri 7 yg melahirkan Adam?? hehe. sila rujuk gamba kahwin aku ni. barisan bawah, paling kiri. tgk perot comel dia tuh :) ehh nape hana tiada dlm gamba di atas??? hihi. owh al maklumlah. HANA, YOU ARE THE NEXT HOTMAMA KOT! =D

Xoxo;
Ciare =)

4 comments:

  1. heheheh yg direction tu
    aku ade gtau muni secare kabur2 gtu ;p
    muni kan tere, die cam tau jek nak masuk lorong mane :D

    waahhh jelesnyee korang nak g melawat adam zarif

    aku cam nak melawat lg tp cam xsempat kowtttt, cam balik malam ni uwuwuwwuwuwww

    ReplyDelete
  2. lepas hana..ciare pulak..hohoho

    ReplyDelete
  3. ^^mun-e^^ amin :)

    ^^dd dudu^^ alaaa jom la duduuu melawat adam zariff =D

    ^^yani^^ jika dimurahkan rezeki olehNya. amin. ptg ni nak amek berkat =P

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha