Thursday, July 30, 2009

1st time with PAC pigments ;)

Okay okay I know. hehe. mesti korg nak tengok hasil PAC pigments yg aku beli dari Redmummy tu kannnn??? yeah baby! sgt best wa cakap sama lu. selain dari texturenya yg glittery, sumpah tahan lama. mmg tahan ah dari pagi smpai tghari @ ptg. tapi kalo semayang tu harap maklumlah, konfem kena padam kan :P so mari tgk hasilnya.actually ni masa nak pegi opis, takkan lar aku nak pakai tetebal kan. agak2 lar sket. kang naek nyampah plak klien aku tgk makeup tebal cam nak pegi pub ataupon pameran barby doll ke ape? eh merepek lak :P erm pertama kalinye, aku pakai pink (opkosss), biru & puteh.
biru tu cuma 1/4 dari kelopak mata. pink pulak 3/4 dari kelopak mata. kat hujung mata dekat idung tu tambah highlight kaler puteh. kat bawah mata lak letak samar2 je kaler biru & pink. tp tak nampak sgt kot. aku malas ah nak over kan. pegi opis jee lagipon :P membazir jek. hiks

ish tak sabarnyeeee nak pegi menggedik pakai PAC pigments tebal2. ngeh3 =D nanti aku upload lagi bila pakai secara vogue okehhhh :)

Xoxo <3
Ciare =)

5 comments:

  1. kak ciare...ajar la camne nak mekap mata...huhuhu...mizah tak pandai..

    ReplyDelete
  2. cantek la..

    eh kata da balik trg..sempat tu

    ReplyDelete
  3. lenkali amik gambar tutup mata cam redmummy tu tau ciare..baru nmpk kalernyer..hehehe...

    ReplyDelete
  4. ^^Ann^^ alaa simple bangat tu..huhu..nk upload pon tersegan2. huhu

    ^^MissNuha^^ InsyaAllah bila ciare da pndai ti bleh ar wat tutorial kat sini :)

    ^^Yani^^ this one is autopublish :P

    ^^Dee^^ aleeee..dah bese sgt org wat gitu.lgpon mata kite slalu bukak bukan tutup.ngeeee ^__-

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha