Friday, July 10, 2009

3 random pictures

1. Upload 3 keping pic "candid yang wow!" anda. - err apa2 pon, aku TERupload gamba candid yg tak wow langsung. hahaha. redha jer lah yer. hmm sbb mls nk browse ke folder lain. kata busyyyy kan =P nah ambek! :)
aksi super-power-puffgirls men-fire raksasa. heh. yehaaaa!!!! kebabom =P

err ada pasangan l*sbia* ke kan kat sini? wtf &^%$#""*@!! haha. bukan bukan. saya perempuan tulen nyahhh. ehh! haha. silap silap. ini hanya permainan masa training aritu. ya-a-oww naseb partner aku gegirl. kalo dpt partner laki, mau kuar FIRE laki aku. kahkahkah.

dan terakhir skali poco2 =D kahkahkah. eh mana ada poco2 camne. ini anto pocong kaedahnya kott =P erm nmpak kurus plak peha aku. cehhh. taknak kalah ko ciare yerr. stop skrg pls (-_-#). okay nk smbg kerja.

oyya telah diTAG oleh CikBakalPuanAnnGreenStroberi :) TQ ya. ada jugak modal nk upload dlm kebusyan nih.

2. TAG kpd kwn2 (err aku dah edit ayat ni. kahkah)
Dan seterusnya....TAG ini akan sampai kpd mawar, yani, nana, azhan & fit (haha bleh x paksa pengantin baru buat. kahkah =D). err sori xsmpat nk link korg & inform psl TAG. busy sgt. kalo baca buat lah yer. daaaaaa :)

Xoxo;
Ciare =)

1 comment:

  1. lama x singgah sini. waah~ makin beseri2. jangan makin berisi udah ler :p ahaha

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha