Thursday, July 16, 2009

balek kampung sendiri memang seronok. eh balek kmpg suami pon seronok jugak lah ^__-

lately i very notice i suke buat tajuk entri pnjg2. kalo buat tajuk pendek2 i rasa mcm tak cukup puas hati. hehe. okay mari mulakan. start ur engine :>

assalamualaikum. merujuk tajuk di atas, balek kampung sendiri memang seronok. tp tidak bermaksud balek kmpung suami tidak seronok. tp the feeling tu lain maa. balek kmpg sendiri dan kmpg suami. okay tak payah lah pnjg kang jadik satu topik lain plak.

motipnya di sini. aku sangat rindukan emak, kakak2, anak2 saudara yg comel lagi sweet like candy. walaupon time mereka menangis mcm nak gempa bumi satu JJ ipoh tu, but i still love them. di tambah pulak bila mereka dah tahu bercakap dgn lancar & bleh nyanyi masa dlm kereta.

"Adakah perasaan benci ini sebenarnya cintaaa" lagu oleh Yuna dan dinyanyikan semula oleh Kyra. tapi dia nyanyi cintaaaaa tang je. kehkeh.
dimulakan dgn minah PINK sila jgn kutuk. erm berat aku dah kembali kpd yg asal. yeayyy =D iaitu 55 kg. yer berat aku 55kg so what?? tp at least aku mempunyai ketinggian 160cm yer. excuse me. erm 2 mggu lepas berat aku 59kg. tp skg dah control sket makan.

aku makan nasik tghr & malam. tp kuantitinya sgtttt sikit. nanges mak aku kalo dia tau aku makan sikit macam tu. kalo masak kat umah pon aku makan sikit aje. lebih kan lauk sampai tak nampak nasik. teruskan usaha! ganbatte!! =D

HE is my love love love. (saje letak kaler RED. RED is passion. kehkeh) gambar ini diberi nama ROBOCOP. heh

anak sedara aku yg comel like candy neh. aihh rasa nak lempang jek sbb kamu sgt kiut. hehe. ni adalah kyrin. adik kpd kyra. masa ni dia buat salah sbb menyelongkar bilik setor. haha

eh buat posing manja pulakkk. saje jee nak cairkan maksu tauuu dgn lentokan mu ituuu ;)

kyrin with opah. my mama :)

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. mata besor ooo si kyrin nie...
    i like......

    ReplyDelete
  2. ye..ye kyrin itu mmg sgt cute
    mau digigit2 saja rasa
    uuiihhh..geram
    mata bulat...

    ReplyDelete
  3. ^^Ann^^ mata dia mmg bulat.geram jugak.rindu sama dia

    ^^Dayu^^ hehe.gigit jgn xgigit =P

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha