Friday, July 10, 2009

BESOK - KMPG - ALBUM - SIJIL KAWEN ^___^

Hye hye. wahhh kerja dah berkurang. bleh siap before balek ptg ni insyaAllah :) oleh kerana keje bleh disiapkan maka CONFIRM aku cuti isnin nanti. err tapi aku tak apply cuti pon. hoho. alaa buat apa nk apply annual leave? nanti kalo EL kang dia deduct jugak Annual Leave kan. haha. so takde maknanye apply ke tak apply ke sbb tetap akan deduct annual leave. heh? apasal aku terangkan definisi annual leave ngn emergency leave kat dlm blog nih?? ^%$&*$#!!

Motip balek kg: ehh nak balek kg pon kena ada motip ke? amboi2 mentang2 dah ada suami terus lupa nak balek kg yer?? T____T uishhh mau nanges makan ati mak aku kalo aku tak balek2 kg. sori makkkkk. adik bukan lupa makkk. adik ada tuntutan kerja yg menggunung T_____T. pastu ditambah pulak dgn training ke langkawi whatsoever ni. emmm. sori mak. besok adik balek jumpa mak yer. i lap youuu, mmmuah!! ^__^

Err tapi kalo dah balek kg tu komfem lah aku nak selesaikan misi tertangguh aku dari bulan lepas. last month tak sempat nak balek amek album perkahwinan (cewahh formal plak album perkahwinan :p) dan tak sempat nak khatam semua rumah saudara mara. hrp2 saudara mara tak marah sbb aku tak bawak suami pergi rumah dorg lagi. sori semua (-_-#) cewah mcm lah makcik pakcik aku baca blog aku ni. kahkah. kalo dorg baca serius aku privatekan blog ni hari ni jugak. hahaha

Ya betul. aku sgt teramat super duper tak sabar nak menatap gambar2 dlm album perkahwinan dari photog. konfem tinggal kejap suami sbb gila excited nak tgk gamba berdua lebih baik dlm album kawen :) owh! i got my own wedding album. tak cayaaa tak cayaaaa. hehe. i tak pecaya kita dah kawen lah syg ;) gediknyaaa bini sapa ni. ngaku jgn tak ngaku. heh. Ya Allah, mmg Allah yg tau betapa meronta2nya hati nak tgk gamba kahwin yg telah aku invest pada photog dulu. bayangkan lah, arini dah sebulan 10 hari aku kahwin tapi belom menatap sekeping pon gamba kawen T_____T. almaklumlah, photog aku tidak mempunyai sebarang blogspot utk mengupload photo. mungkin aku patot mencipta blogspot utk beliau lalu meminta bayaran free atas album kawen utk caj buat blogspot. kahkahkahkahkah ko gila lah ciare. shut up please (-_-#) kesian sgt ah buat lawak camni tak lawak lgsg. sila diam T____T

Owh aku akan balek kmpg lepas suami mengabeskan kerja beliau dari jam 8 pg sampai 5 ptg. maka konfem aku yg akan mendrive kereta smpai perak. owh takpe aku tak berkira pon psl drive ni. i love to drift. heh. sayang you tidurrr jer nanti. nanti i nak rempit. kalo dpt saman kite tong-tong eh. owh gila gila. nauzubillah. taknak saman taknak saman. selamatkan perjalanan kami ya Allah. biar lambat asalkan selamat :)

Jadi, oleh kerana besok adalah balek ptg/lepas mghrib makanya, adalah tak patot kalo ari ahad dah nak balek Bukit Jalil semula. komfem nanti mak buat muka sedih sampai anak bongsu dia niiii tak nak balek. SYG, i tak nak blk bkt jalil, u balek ah sorg2. hehe. jokes :P konfem nanti akan paksa si suami bercuti ari isnin utk mengqada ari sabtu. hehe. ehh tapi suami lagii lah sweet dan cuba menjadi menantu terbaek dgn menackle hati mertua. suami dah siap2 amek cuti on monday okayyy. aku pon main EL jek. kahkahkah. takpelah SYG, u mmg patot berusaha utk merebut award menantu kesayangan mak. hehe ^_-

Ehh takpe pasal EL tu jgn risau, isnin tu kita pergi amek Sijil Nikah original kat pejabat agama. hehe. what??? #%$^&*!! masih tiada sijil nikah?? YA masih tiada. sila tangkap popia basah terhadap kami. hehe. tak takot pon =P sbb kami dah ada sijil nikah sementara dari tok kadi &^%^%$ teettttt. okay dah stop tak nak ah mengumpat dah.

suami berpesan...

"berblog takpe. tp jgn blog bukan2. then jgn nak masuk campur hal2 kontroversi kat blog lain. jadikan blog sbg personal journal tp tak bleh cerita peribadi pasal rumahtangga. HARAM hukumnya :)"

baeklah suami. terima kasih atas nasihat itu. i'll keep it in my mind. dont worry :) love you SYG. i mmg blog sambil bersuka2 pon. hehe. lepas tuu slalu syok sendiri terhadap blog sendiri konon2 ramai yg baca. kahkahkahkah ^$%%&&*^ mmg kesian sgt kat bini you. hehe

ehh tak nak merepek dah. bye semua :) wassalam

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. br lg la kawin ni..leh la nk wish slamat pngantin br!!! (x basi lg kot huhu)

    msti skrg cm ade kat cloud9 je kn..sgt bahgia rsenye..ohh kite leh imagine!

    kite doakn yg baik2 utk anda br2 tau..smoge bahgia smpi ble2 amin..:)

    *asal aku lak emo lbih ni wakaka*

    ReplyDelete
  2. tu lah
    skrg tak bleh nak citer yg bukan2 sesuka ati
    kena ada filter..kena buat semakan before tekan publish
    dah la kakak2 dia baca blog tu
    kena pandai2 lah menulis

    ReplyDelete
  3. ade pemerhati so kena hati2 la time menulis ek

    ReplyDelete
  4. ^^Aisha^^ TQ TQ for the wishes :) hehe skg mmg lah masih di awan biru..hehe mood pengantin baru lagik..hehe..TQ jgk singgah sini :)

    ^^Dayu^^ yeke? owh naseb ipar duai ku jauh dari teknologi IT neh.so no worry lah.hehe.tp perlu bjaga2 jgk dgn anasir2 luar nih ;)

    ^^Neeza^^ eh eh xde lah...mana ada pemerhati pon...tp err xtau lah pulak kot jadik silent reader kan?? hoho takott

    ReplyDelete
  5. seronok nye dh kawen kn,
    ske baca blog kamu.. besh2,, comel jew..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha