Tuesday, July 14, 2009

Gambar di edit secara melampau oleh tuan blog. sila beri laluan dia nk syok sendiri kejap =P

Owh happy happy sbb dah dpt gamba =D ehh tp gamba aku biasa jer. kataaa tak pakai photog seMAHAL yg korg hired gitu kan. maka hasilnya adalah BIASA. diulang, BIASA. hehe. tapi aku tak kesah sgt pon psl gamba2 ni. sbb aku tak photogenik tp aku photogedik. kah kah kah ;) GEDIK tu penting. so what?? ya allah nape ayat aku arini cam pelik dan tak bertapis?? huhu. pagi2 lagi kepala dah wengg wenggg. overdose tasks akibat berEL smlm. padan muka aku. &%&&%$*%!!

okay lah cukup lah satu. err itu pon gamba aku jer. gamba laki aku xde. top secret. aku nak sorok laki aku dari alam maya nih. cewah. iyelah tu, besok besok sampai 10 kot aku upload gamba dia. hahahahahahahampagas ko ciare =P

Sekian, Xoxo;
Ciare =)

7 comments:

  1. wah2..
    feel2 cinderella gitu ek..
    heehe..
    nak lagi..
    cepat lar upload ciare

    ReplyDelete
  2. cantek tertarik menarik kau mmg debommm :p

    ReplyDelete
  3. tak bagus sorok2 laki neh tau..kang org xkenal kalau termengorat kat luar kang susah..

    ReplyDelete
  4. ^^YaniPtjy^^ TQ :) err tp rasanye biasa jer..huhu

    ^^Ann^^ akan diupload lagik tp file gambo beso bangat.mls nak pegi kecikkan..aiseh...err ni cinderella merah..=P

    ^^Muni^^ aku mmg the boom..kahkah..errr gedikkan pkai gaun merah =D

    ^^zarith^^ alaa mana ada nk sorok2kan..hehe..tp segan nk upload gamba2 manje2 kang org kata menunjuk2 pulak..tnjuk susah tak tnjuk pon susahh

    ^^zack^^ princess pakai merah kaa?? hihi..bleh arr dok berangan2 jadik pwincesss sekali sekala ^_-

    ReplyDelete
  5. heheheeh
    alah..edit je sendiri
    gambar yg biasa pun boleh jadik marveles...

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha