Friday, July 31, 2009

Genap 44 hari dia meninggalkan kami

Bismillahirrahmanirrahim.
Masa entri ini dipublishkan, aku sdg berada di bumi Terengganu. Kampung halaman suami. since kamis lagi dah sampai kampung. Harini akan diadakan majlis tahlil hari ke-44 arwah pa meninggalkan kami semua. Hari ini, sudah 44 hari aku kehilangan satu2nya ayah yang aku harap dapat menemani kami..sbb ayah kandung aku pon, dah lama pergi. tapi harapan tak semestinya jadi kenyataan.
Arwah ~ di sebelah pengantin lelaki. Picture taken 18 days before he passed away. most of his pictures suram....tak ceria...dan pucat....

Sesungguhnya, pemergian dia sgt memilukan. hati kecil aku menangis. begini lah rasanya kehilangan ayah sebenar2nya. semasa arwah ayah kandung aku pergi, aku baru 5 tahun. tak tahu apa erti seorg ayah, atau pon erti perginya seorg ayah. bagi aku, emak lah emak & ayah ku.

Pemergiannya kami redha. semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 yang beriman. insyaAllah.

al-fatihah~~

Yang tak pernah tahu @ rasai sebenarnya kasih syg seorg ayah.
Ciare T________T

5 comments:

  1. dear..kamu berade di t'ganu kah???

    ReplyDelete
  2. ^^Ann & Dee^^ Alfatihah

    ^^Hana^^ skg kat KL dah.hihi.hana tak sbr tgk perot kamu ;)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha