Thursday, July 2, 2009

I'm flying to north without my husband T______T and will be away for 3 days..@$%&^*!!

Ini cobaan. ini dugaan. sampai hati mereka2 ini nak pisahkan aku dan suami selama 3 hari. WTF?? &%*^%$#@!!! agak2lah kalo nak pegi anto aku outstation kan. inai kat jari pon tak abes lagi dia g suruh aku outstation. ada training katanya. nama training tersebut adalah "Managing Time to Manage Workplace Performance". konon lah kan. mcm lah tak bleh buat training dekat2 sket yg tak memerlukan aku out-of-town sampai 3 ari.

omaigod!!! 3 ari tanpa suami T__________T. suami aku pon dah mula wat muke sedih2 mintak kasihan. comel okay. errr comel di mata aku. kat mata org lain ade aku kesah?? haha. okay back on track ;p erm nanti masa aku takde kat umah sapa nk jaga suami aku? makan minum dia? nanti sapa nak buatkan bekal makanan g keje ari sabtu? sapa yg nak gerak dia dan bg morning kiss? huuuuuu. cian diaaaaaa.

aku plak?? nti sape nak tido kat sebelah aku masa kat hotel??err tak perlu diulangtayang betapa ketakutannya aku waktu malam. takkan lah nti aku nak bwak bantal dan selimut dan menumpang katil officemateku?? huhu T_________T. nanti sapa nak tlg selimutkan aku kalo selimut tercampak ke bwh katil??nanti kat sapa aku nak manja2?? hah jwb jwb jwb!!!

kahkahkah =D

ehh gelak plak tetiba. tp emo! &^%$$%#@!! okay dah jangan layan si ciare ni. baik korg bergerak ke blog lain. biar ciare merepek sensorg ;)

~~ besok aku akan terbang jauh ke utara dan mula beroutstation selama 3 ari. ya 3 ari. selama 3 ari itu, mmg ada slot utk jalan2 & shopping2 namun, apa maknanya jalan2&shopping2 tanpa suami ku??? napa tak bawak suami sekali??soalan yg bernas tp menyakitkan hati. sila jgn tanya soalan ni, tgk ah aku ngamuk nanti T____T. omaigod.........tak dpt kubayangkan.....besok suami akan hantar aku separuh jalan dan kemudian akan bergerak sendiri bersama2 team. owh mesti sedihnyaaa time nk bpisah tu. o0o0o0o0o0. menci menci menci. i dont like this feelings T____T.

Dah lah airport dipenuhi dgn manusia2 yang tak ketahuan status influenza A nye, selamat ke aku ni nanti??? nampaknya kena beli ninja mask lah. tak sggup aku nak menanggung risiko berdepan dgn manusia2 dari oversea yg tah2 membawa influenza A tersebut.

Isteri yg sdg bersedih;
Ciare T___T

7 comments:

  1. salam, rindunya kat ko.still rajin mengupdate blog nmpknya..hihi..makin byk benda nak cite ek? good!...aku pun dulu baru je kawin org hanta outstation, nsb baik dkt je kat tjg malim...2 mlm jek..apa pun saba2la...kejap je 3 hr tu...

    ReplyDelete
  2. alorrr...
    sheddiiihhh nye...
    xpe2..kejap je tuh...

    ReplyDelete
  3. xpe ciare..blajo bejauhan nnti skali blk amek ko..haahhaa

    ReplyDelete
  4. ehehe sian die..sabor je la..xtao nk ckp ape dah..=p

    ReplyDelete
  5. ^^Ruby^^ rindu jugak kat ko.dulu kan selalu lepak umah ko ms weekends & tmpang makan free..hehe.tp skang dah xde tempat dah nk lepak2...xsyiok ah

    ^^Ann^^ hehe..yeayy da smpai umah.sonok sgt ms nampak dia kat arrival punye section smlm...:)

    ^^neeza^^ rindu sgttttt <3

    ^^yani^^ hehe nti ur time rasa lah camne seksanya..naseb 3 ari itu telah berakhir :)

    ReplyDelete
  6. hehhe 3 hari utang tu..kene qada' ape yang patot2..teeeettt agak 18sx di situ..hehehe

    kwn yani lg kesian..die keje kt KL..laki die kt srwk tu ha..dr bercinta sampai kawen..sampai skrg die da pregnant..hohoho

    ReplyDelete
  7. ^^yani^^ kahkahkah....tak tersempat kottt nk qada'..takot yg wajib berciciran kanggg.....kahkahkah =D

    ya ampun aku sedikit lucah pas kawen :P

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha