Monday, July 20, 2009

Jamuan Mata

sumber dari murai.com.my

apa motip aku letak gambo nih ek? emm lu pikirrr lah sendiri. ceh. bukan kntroversi eh =P u can say whatever u wanna say. yeah baby ^__-

pesanan buat Datuk Siti Nurhaliza: Tak payah pakai tudung pon tak apa kot.

ehh ada paparazi ke kat sini?ada peminat siti ke kat sini?ampunin guwe. dont sue me okay. renung renungkan. selamat beramal~~ cewah ending tak tahan ;)

Xoxo;
Ciare =)

6 comments:

  1. dh tgk style dia ni masa kt konsert IB tu..ntahlah..xmoh komen..sbb akak pun freehair..

    ReplyDelete
  2. wahahaaa...ailikee siti...u don play2 ok....hehehe..
    weh ham, ngape masa ko kawen ko x pakai skaf yg mcm siti pakai atas pale tu.
    pakai ngn gaun merah ko tu...hehehee

    ReplyDelete
  3. ^^Dee^^ erm bukan perkotak katikkan org free hair kak..tp siti ni mcm dah tak relaa je pakai tdg..baik bukak je..org pon tak saket mate.he3...anyway suaranya tetap menjadi pujaan hatiku.cewah =D

    ^^Rosma^^ erk!tak dptku bygkan rupaku memakai scarf & gaun merah itu...mcm beauty and the beast.but i'll be the beast kot.kahkahkah.suami jadi beauty.kehkehkeh

    ReplyDelete
  4. geram gak ngn datuk CT ni
    jap pakai tdung..jap x..
    mana satu yg betul nih..
    huh

    ReplyDelete
  5. ^^Zack^^ heh.tulah psl..lama2 dah rasa boring nk tgk dia..dgr suara kat radio jer sudaaa ;)

    ReplyDelete
  6. yani minta sgt kt ct..tp bab tudung mmg no kompromi la kn...sgt meyakitkn mata..xnak pakai xyah la pakai owh!huhuhu

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha