Thursday, July 16, 2009

Mengejut Y_____Y

Aku tak sihat secara tiba2. kepala & badan panas. tapi tangan sejuk. malam td dah ada tanda2 sesema batok demam. dah makan ubat. pagi td pon dah elok. haih tp bila sampai opis yg cuaca ngalahkan winter sonata ni, badan yg sihat pon trus tak sehat T____T. nak tggu bg panas sket lagik pastu nk jumpe doc amek MC. yahoooo dot com dot my. tapi apa maknanya MC kalo dok umah sensorg?? Y_____Y berjuraian airmata

naseb bawak bekal roti harini. jadi la alas perot. nak makan kat cafe pon tak lalu dah. ouhh penin lalat.

Xoxo;
Ciare =)

8 comments:

  1. haaaa pening eh?? ayoook~ Ayooookkk~~
    nyihihihi~ *gelak gatai

    ReplyDelete
  2. kita dah kena minggu lepas
    nape smua org mcm demam je ni
    arrrgghh
    dah la kat opis ekwan dah 5 org kena kuarantin
    sgt menyesakkan napas la H1N1 ni

    *ke petanda lain ni

    ReplyDelete
  3. ^^Zarith^^ ayokkk...xtau jgk..huhu panas dah menular ke muka Y___Y

    ^^Dayu^^ itu lah..riso jugak ni nk jumpe doktor kalo demam2 musim H1N1 ni..dahlah baru naik flight mgu lepas...taknak kena kuarantin.taknakkk.tp ciare yakin ni demam sbb kena ujan smlm.

    **errr bukan petanda lain

    ReplyDelete
  4. hihihii..ciare petanda lain kot tu..haaa nk tmbah ahli keluarga kot..hahaha

    ReplyDelete
  5. haha...sakit..demam...tande2 kut..

    ReplyDelete
  6. alar..ni mesti dia nk jadi mummy nie..
    hahhah...
    yeahh..adakah daku akan jadi mumy Ann??
    huhh..sengja wat speku sebegitu..

    ReplyDelete
  7. AAAAA APE NI APE NI? SPEKU SGGUH AH KORG NI. HEHE. DEMAM BIASA MAAA. TP KALO ADA APA2 BEST JUGAK EH. HIKHIK

    ReplyDelete
  8. get well soon dear..skrg mmg musim org saket..keadaan jerebu pon makin meningkat

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha