Wednesday, July 1, 2009

Tetiba datang mood upload gamba

Cewah. bukan tiap entri pon ada gamba bersepah ke? haha. ehh xde xde. entri sebelum ini xde gamba. magic =D
Actually aku tak sabar2 nak balek kmpg dan amek gamba dari photog. uuu kepingin seih nak tengok. tah camana lah hasilnya.

tapi aku xde mengharap hasil yg the boom pon. sbab amek pakej photog dari mak andam je. ah tak kesah lah janji ada gambo kan. erm kena la ukur baju kat badan sendiri. agak2 xcukup budget tak payah ah hire photog yg beriban2 ongkosnya.

maka aku adalah redha. yang penting aku dapat duit mas kawen $_____$ hehe.

pstttt: ini entri sempena genap sebulan menjadi isteri Mohd Khairunizam :)

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. dah sebulan dh ek ko nikah.. u je single lg..sob3~

    ReplyDelete
  2. dah sebulan dah kan...mcm kejap je rasanya..
    camne?? de pape berita gembira tak puan ciare??

    ciare, u PUJ 9/27?? i mcm tak ingat..

    ReplyDelete
  3. ^^Zarith^^ hehe single lg ke?bkn udah berdua ke? :P

    ^^rose^^ tu lah..pejam celik pejam celik..dah sebulan...tetiba dpt baby...ehh baby ja..not mine..hek3

    ^^dayu^^ PUJ9/27D lah dayu.erm kite ni bjiran tp xpenahnye nk jumpe.smlm cdg nk ronda umah dayu, tetiba ada jiran lain plak terjah umah kitorg..huhu..berita gembira?erm xtau lah lg..wait n seee =D puan dayu pula gimana? hiks

    ReplyDelete
  4. eh da sebulan eh..mcm baru je lagi..ehhehe

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha