Tuesday, July 7, 2009

Tiada Hiburan Tapi Terhibur Je ^__-

Yang sebenarnya, sudah hampir 2 mggu kami suami isteri duduk di rumah tnpa sebijik hiburan pon. huhu. err dgn kata lain, TV rosak dan sedang dibaiki. mujur ada warranty. kata senheng maximum hari utk baiki TV adalah 21 hari. so ada lebih kurang 10 hari lagi kot nak capai 21 hari tu T______T. memang senyap sunyi umah kami. sampai cicak lalu pon dgr. cewah. tipu sgt. padahal penduduk dlm umah tu tido mati serius tak dengar puting beliung lalu skalipon. haha.

Namun, tiada hiburan tak bermakna kami tak terhibur. hehe. rasa mcm dah duduk zaman batu baru pon ada kot sikit. tp tetap terhibur. sebab bleh main masak2 dgn tenang. xde terkejar2 ke depan tgk2@intai2 tv kejap. hehe. adeh. bagus jgk xde tv ni. sampai suami pon hilangkan boring dgn tlg isteri kupas bawang, potong sayur2, basuh ayam. hehe. bgs jgk TV rosak ni. tak pasal2 dpt pembantu chef =P

2-3 ari takde tv aritu serius mati kutu. sampai kutu2 beras pon mati sekali kot. haha. tips: utk hilangkan kutu beras, sila potong cili kering & tabur2 jer dlm bekas beras. ops! penulis dah pandai bagi tips rumahtangga. cewah! =D. tgk tu! isteri sampai praktikkan ilmu2 dlm majalah mgguan wanita kerana dah khatam dekat 10x akibat takde tv. haha. bgs bgs :)

Kesimpulannya kepada isteri2 dan suami2 di luar sana, ROSAKkanlah TV anda jika anda mahu menghabiskan masa yg berkuantiti secara berkualiti dan jugak bleh buat semua kerja bersama tanpa rasa boring! ;)
Xoxo;
Ciare =)

8 comments:

  1. mest best kan skrang dok umah ada hsbnd temankan

    ReplyDelete
  2. amboi2 kamu...best la byk mase ngan somi..hehehe bole manje2 lebih..teeeett=p

    ReplyDelete
  3. Saat-saat utk berdua-duan kan?? bahagianya.. :)

    ReplyDelete
  4. hahahha..
    dah pandai dah...
    xsabor pulak.rasenya..
    cia...daku nk jumpa kamo..
    nk jumpe si ciare yg tembam lagi cute..
    mihahaaha..
    mwaahhhh..(sedang bodekkk...lalala)

    ReplyDelete
  5. ^^Masviona^^ yup sgt seronok.xde takot dah.hehe.

    ^^Yani^^ tettttttt. hahaha :D

    ^^Ija^^ mmg membahagiakan ^___^

    ReplyDelete
  6. ^^Ann^^ hehe.kompom tembam..cute xpasti.hoho.alaa segan arr mau ketemu...^__-

    ReplyDelete
  7. nikmatila idup berdue sblm ianye btige.. ;)

    ReplyDelete
  8. ^^hana^^ hehe mentang2 lah ko dah 'selamat' honeymoon 3 bulan..pastu teeettttt =P

    tahniah hana :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha