Wednesday, July 15, 2009

Update laju laju

teet tettt tettt. bunyik sms fon cikai aku. eh silap, ada lagu HALO by beyonce tak main ah bunyi teet tettt. hehe

Suami: Syg dah makan? Arini bekal abes licin. Sambal tempoyak tak cukup.

{biar betik tak cukup aku rasa tadi 3 sudu penuh tu tempoyak}

Isteri: Aik? tak cukup? Sambal tempoyak ke gulai tempoyak?

{hehe arini menu tempoyak aku bg si suami bekal g keje. gulai tempoyak ikan kembung dgn sambal tempoyak mentah pedas2 sket bersama ulam salad dgn kobis. amboi tahap makan kat kedai makan plak menu bekal suami aku arini. heh}

Suami: A'ah ramai peminat lah sayang. dua2 licin. Hehe

Cut! itu sampai situ jer bleh cerita. kehkeh. kesimpulannya di sini helloooooooooooo??? apasal ada lalat2 lain yg menumpang bekal yg aku masak utk laki aku? apa dia ingat aku wat potluck ke? buat jamuan amal ke?? hoho. sejak bila plak makanan yg aku masak utk suami dgn penuh kasih sayang dibahagi2kan kasih sayangnya?? cewah! :P

eh gurau je. aku tak kesah pon. lg suka ada sbb makanan aku bleh dimakan oleh org lain. er i mean, ingatkan selama ni suami puji sbb nk sedapkan ati jek. tp kalo kawan2 dia bleh mkn apa yg aku masak, kira lulus ah tu. hehe. cuma kena pertingkatkan lagi. biar mantap! cewah :D

tetiba ada lagi 1 sms berbunyi: sayang malam ni masak gulai tempoyak lagi yerrr.

erk!

Xoxo;
Ciare =)

6 comments:

  1. amboi2..yang isteri suke mkn budu..yang laki suke tempoyak..mmg kene benor la tu

    bagos nya kamu siap bekalkan hubby lg eh..hehee

    ReplyDelete
  2. wahh....siap bekalkn makanan utk suami lg skang ni...
    bagus2...da bley jd calon isteri mithali ar...hehehe!!

    ReplyDelete
  3. ^^Zack^^ sweet n sour mcm tempoyak =D

    ^^Yani^^ hoho.baru lah namanya sama2 get into it dlm culture negeri pasangan.cewah =P

    ^^CikLadyAngel^^ hehe.biasalah.sambil berbakti bleh berjimat.biasalah org laki kalo makan kat luar tak hengat main bedal jek.kalo camni bleh kawal sket.makanan pon berkhasiat gitu.ewahh ;)

    ReplyDelete
  4. terus rasa nak buat gulai tempoyak malam ni
    pastu tapau esok bawak gi opis
    baru penjimatan maksima nama dia

    ReplyDelete
  5. ^^Dayu^^ betoi.sgt jimat i tell u.tempoyak sgt sedap.malangnya dah nak abes.gile ah asek mkn tempoyak jek.dah la susah nk dpt tmpoyak ori dr kmpg.huhu

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha