Friday, August 28, 2009

Berbuka di luar

This is the 1st time we all berbuka kat luar dlm bulan Ramadhan ni. Nak buat camne, semalam bukan main busy lagi. kuar dari pagi sampai ke petang sebab nak mensetlekan masalah keta aku yg accident tu. so dlm kul 4.30 setle sume keje. kitorg berdua dah lembik lunyai. aku memang dah angkat bendera putih dah tak larat nak masak T__T. naseb org sebelah paham dan ajak makan kat luar je.kamis is always pink day for me :)
sementelah shopping barang umah kat giant BK5 so berbuka ah sekaligus ah kat sinun. maka melantak lah dekat secret recipi. yesss!! dah lama menggoda org sebelah dtg sini. alang2 dah gaji harusss kena pegi. heh ;p

aih lain macam plak rupe laki aku ni. macam cina pulak. haha. tu dah lembik lunyai dah tu. senyum pon plastik. sian u darling. almaklum ler, kita tak bersahur paginye. jam lupe nk set alarm maaa ;p
ni menu utama suami aku. see! kat secret recipi ada menu melayu sempena ramadhan. sedap pulak tu weh ayam masak asam pedas ni. kononnya ni resepi chef wan. mmg superb sedap. tetiba ada org tu request aku masak camne plak besok. haishh garu kepala aku ;p
menu dia dpt kepok dan kurma ni :)
aku plak konfem ah western sokmo. tak sedar diri awak tu melayu. huhu. haish nk wat camne, aku mesti ah tak reti nk masak western ni kan. maka harus ah beli :p

hasilnya...perut kenyanggg =D

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. bukak kat uma lagi nikmat
    tp
    skali skla apa salahnye

    ReplyDelete
  2. ^^Joe^^ yup! mkn kat umah lg heaven walopun msk simple jek =D

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha