Tuesday, August 18, 2009

bercerita secara random

Makin hari aku rasa macam makin tak berkualiti aje blog yg disumbangkan oleh aku dlm arena blog ni (wtf &^&$#$$$^!!!). Bukan kekeringan idea sbb idea terlalu banyak bertalu2 ni. cuma masa tuu amaaaaatttt sikit kot. kena cut sana sini. time is gold. time is money. cheeewah. mcm rancangan money exchange pulak. tsk
Gamba ini dimms oleh mama kpd budak ni. hehe. miss you so much kayra. jaga adik kamu tu elok2. jgn asik membuli aje. dibuli tak ape :p jgn tiru perangai maksu yg suke membuli rakan sepermainan waktu kecik2 dulu. kahkah =D

weekend aritu tak bape sihat sgt (biasa lah saje nk buat2 tak sihat supaya isnin dpt MC. kahkah). dan hasilnya isnin cuti. hahahahahahangarooo. Kataaa kena kurungkan diri kalo demam kan. hehe. so aku pon ikot la seruan itu. kurungkan diri di rumah dan jangan keluar. tp tghari tu aku keluar jgk sensorg sbb lapa (kes malas masak :p). huhu

oyya. matul a.k.a rakan sekerja aku dah selamat melahirkan hero pertama beliau di hospital sg buloh (berani dia nk beranak nak spital H1N1 ni? T__T). wahhh baby beliauuu sgt commel mcm hero hindustan i tell you. owhh dah la aku suke tgk mamat ensem industan. i cop hero u jadik menantu yek. kahkahkah. gambar baby tiada di sini.

hari sabtu lepas, aku pergi Dinner T****a. suami aku kan keje situ. soo tiap tahun adelah annual dinner (kononnye. tsk.)..tapiiiii....jeng jenggg jengggggg....baru ku tahu bahawa rakan2 sekerja yg lain hanya 2,3 kerattt aje yg bawak bini. adusss. sgt tak best hokehh. dan oleh kerana opis dia adalah international company dan berbilang kaum (ni 1 malaysia la konon), dorg bleh plakkk g serve minumann ARAK???????? what the hell???!!!!!!! berasap lah aku tgk yg chinese, jepun, india tu dah terkinja2. tak boleh jadi. tak boleh jadi. nasib suami belas kasihan kat isteri dia yg comel lagi seksi haha dan membuat mata berkilauan macam sinchan yg mintak kasihan kat perempuan cantek. kahkahkah. sooooo dlm baru aje 15menet kat dinner tu, kami bergerak pulang. lalu singgah ke williams dan melantak pasta seafood olive oil kat situ. kenyanggg babes. rasa nak muntah pulak mkn seafoodnye yg melambak itu. kehkehkeh

ari ahad pulak aku telah berjangkit demam dari adik, sepupu dan anak sedara suami. tp alhamdulillah, demam biasa :)

em macam tahapa2 aje aku tgk isi kandungan entri ni. berterabur caca merba mcm apetah. huhu.

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. entry ni 3 dalam 1 yea.. hehe;p .

    ReplyDelete
  2. entry ni 3 dalam 1 yea.. hehe;p .

    ReplyDelete
  3. uiks asben ko dh btukar company kah? hoho

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha