Saturday, August 29, 2009

ini adalah confession of a shopaholic T__T

Kerana ini adalah kali ke-3 aku beli kasut dalam minggu ni. abes arr aku kena leter balek kang. hihi. tak ape tak ape, aku nak sorok kasut ni pastu buat2 macam dah lama beli. kahkahkah =Dni hamba Allah yang tak penah rasa nak insap utk bershopping yang menyebabkan dia terpaksa buat muke kesian tiap ujung bulan pada suami dia. walaupon kena leter, tapi muke kesian tu menjadi babe. jgn lupa goda2 sket. haha ;)
owh wedges. i likeee. sama sedap mcm kfc punye wedges. haha
yummy menggodanya ^__^
sila rotate sendiri. aku nak pegi becinta dgn kasut ni ~ ~ ~ ~ la la l aaa

Xoxo;
Ciare =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha