Tuesday, August 18, 2009

Kisah benar: Mak nyaris kehilangan adik (part 2)

kesinambungan entri sebelum ini. rajen2 klik yer :)

haish. rasa tak best pulak sebab aku dah cerita 99% dari keseluruhan cerita pada entri yg lepas. huhu.

PHONNNNNN PHONNNN PHONNNNN!!!!!!!!
bunyi keretapi!! omaigod! cemas babe masa tu. tapi pada umur aku tu, lagi cemas untuk meninggalkan kasut dari cemas menyelamatkan diri. aku memang berusaha sedaya upaya mendapatkan kasut tu. well, kasut bukan murah. bg aku, baik selamatkan jugak kasut tu. Mak masa tu dah menjerit2 panggil aku, tarik aku...

masa tu aku berusaha sedaya upaya tau nk tarik kasut aku tu. dlm otak pikir kalo kasut tu digilis ketapi, camne aku nak jalan nanti? sbb da separuh pjalanan dah. takkan nak berkaki ayam atas batu2. ohh tidak.

maka tarikkk tarikkk...
PHONNNNNN PHONNNN PHONNNNN!!!!!!!!
masa tu aplikasikan tenaga mcm main tarik tali. hehehe. tarikk lagiiiiiii...

PHONNNNNN PHONNNN PHONNNNN!!!!!!!!
mak aku masa tu bukan main dah menjerit2 dah...

ting!! bagaikan magic, aku dpt balek kasot tu. hikhik. err ketapi tu jauh lg..mybe dlm lebih kurang 500m lagik. tapi bunyi nya itu ya amaaatttt menseramkan.

dan akhirnya, mesti la aku selamat kan? kalo tidak mana mungkin aku dpt menulis blog arini ;)

Xoxo;
Ciare =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha