Wednesday, August 19, 2009

Mari mari....tart blueberry bersama bersama lapisan keju. yummyyy

Tidak bermaksud utk menjual kuih raya ke ape. haip!! kan tadi baru ada entri supaya jgn berlebihan masa raya. hihi:p masalahnya, ini bukan sebab nak raya ke nak ape, aku cume nak makan. perot aku kan always available ruangnya, tu pasal asik menggeletis nak makan aje kojenye. (rasa nak lempang molot sendiri T__T)

Makanya di sini, aku nak request kamu kamu dan kamu utk membuat kuih tart gulung versi blueberry with cheese. hehe. yummyyyyy. dgr nama kuih je aku dah menggelupur nak makan. tapi mano nak cari ni?? uhukuhuk

buleh bayangkan tak?? i mean, dohnya sama bancuhan macam tart gulung nenas tu. tapi jemnya adalah blueberry dan bukannya jem nenas. (nenas ke nanas ek?) cheesee tu pulak bukan adunan secara melambak. tapi hanya krim cheese setebal 3mm yg membalut jem blueberry tersebut.

haaaaa.. sape bleh buatkan???
yang atas ni aku bg gambaran rupanya. tart gulung seperti biasa. tapi jemnye itu adalah blueberry bersama lapisan cheese =D
ini pulak blueberry cheese tart. tapi aku taknak yang ni. aku nak yang digambarkan di atas. hehehehe. i kan gediks ^______^

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. ohh...aku lompat lompat lompat tetiba termasuk sini

    http://faizaharis.blogspot.com/2009/08/kuihhh-raya-dah-maiiii.html

    ni ke yg ko nak? hoho

    ReplyDelete
  2. wat sndri la ciare...nnt kasik akk sket tau

    ReplyDelete
  3. ^^Tyna^^ sedap kannnnn ~~~~ :p

    ^^mun-e^^ owh sgt membantu! erm tp rupanya mcm pelik. i dont like purple

    ^^Dee^^ ntah. akak tlg ah carikan :)

    ^^Eya^^ xpandai la kak. buat kek pon 3x tak jadi dah T___T

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha