Saturday, August 29, 2009

Patot la dulu mak paksa aku rajen rajen siram pokok

Rupanya mempunyai pokok2 di sekitar umah sangat nyaman sekali. eh sape minah kening bersepah ni?? hohoNi la pempuan yg baru terhegeh2 nak membiakkan pokok2 dalam umah dia. what?? dalam umah?? ye saye, dalam umah. sebab pokok2 luar umah tu adalah kepunyaan suami aku. sbb macam tak seswai jek pempuan yg kuar umah siram pokok. hehe. eh taklah. sbb memang suami aku yang nak jaga pokok luar umah tu. layankan aje.
so aku pon ada pokok jgk. harus lah pokok bungekan. takkan nak letak lalang kot dlm umah. haha ;p haishh canteknyeee bunga pink =D
see! baja gel aku kaler pink okay. haha. eh masa ni ada tetamu dtg umah. sbb tu cawan ada 3 ;)

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. mcm kenal je cawan yang couple set itu. :D

    ReplyDelete
  2. ^^balqissy^^ mesti mesti =D

    ^^muni^^ hihi tau xpe. TQ ya :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha