Wednesday, August 5, 2009

Saya suka angka 7

I was tagged by puan hanani :)

7 ciri wanita/lelaki idaman anda:
0. Dia cinta & amalkan Islam
1. Dia cinta saya
2. Dia sayang saya
3. Dia tak mungkir janji
4. Dia terima lawak bodo saya :P
5. Dia terima saya dan keluarga saya seadanya
6. Dia pandai pujuk saya sbb saya merajuk 10x sehari tau. hehe
7. Dia paham saya dan beri peluang pada saya utk betulkan kesilapan. saya manusia biasa

7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup:
gagagagaga malu la iiiiii :> *blushing*
1. Suami saya
2.
3.
4.
5.
6.
7.
*rasanya tak patut utk ditulis di sini ;p*

7 perasaan sekiranya anda keluar dengan seseorang yang anda minati:
1- Dag Dig Dug
2- Akan curi2 tengok dia
3- Rasa bangga la wei. hihi
4- Cepatnya masa berlalu
6- Agak2 mamat ni dah ada awek x?
7- 6 je cukup
*tapi semua ni tak penah blaku. sbb saya kuar dgn org yg minat saya. kahkahkah =D*

7 barangan/sesuatu istimewa yang ingin anda hadiahkan pada pasangan anda:
1- keta sport idaman dia. tapi saya lupa apa nama keta tu ;p
2- baju pink secara banyak. supaya sentiasa sedondon. hehe
3- handphone sbb fon dia skrin pecah sokmo
4- jet yang otomatik maka suami rileks jer masa baik keta
5- seorg pembantu masa dia baik keta. hehe
6- Sebuah workshop kereta:)
7- anak anak yg soleh dan solehah. amin

7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda:
1- HALO
2- I KISSED A GIRL. heh
3- I DONT LOVE YOU. haha. tp tuka jadik I DO LOVE YOU ;)
4- LUCKY
5- I'M YOURS
6- NA NA NA GANU KITE. kahkahkah
7- kucha la payas. dia akan gelak besar bila bini dia nyanyi lagu ni =D

Tag 7 rakan yang anda mahu mereka buat PERIHAL 7 ini:
1- ann pengantin baru. saje nk bg dia ilang nebes
2- dd dudu kuku
3- lina oghen fashionhouse
4- muni semurninya
5- hernee
6- zack
7- Shafini zain *folower baru ni :)*

gediknya. bini sapetah

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. tu arh ... gemok nyer.. bini sape ek?? kehkehkeh! :p

    ReplyDelete
  2. ^^Dakjaat^^ heh nk kena dakjaat neh.haip! ^__-

    ReplyDelete
  3. alooloo ciaree, dah buat tag 7 ni kat entry lame2 :D

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha