Wednesday, August 26, 2009

yeay arini nak balek awal

Bukan saje nak menggoyahkan iman korg semua, huhu tapi sekadar membuat entri yg dah lama jadik draft. so time2 lapang camni (lapang ke?padahal byk keje.tp dah siap tau. uweekk ;p) bleh ah update2 blog secara ringan dan bukannya secara heavy. (layankan ajelah ayat2 pelik aku ni.sekadar mentaip mengikut nafsu jari jemari dan tak pakai otak. otak rehat kejap time lapo neh.haha)masa ni kami lunch di bangi. nama kedainye d'limau apetah. tak ingat. aku dtg situ sekadar nak minum air special kedai tersebut. walllaaaaahhhhh syurgaaaaa babe (syurga tu perumpaan kesedapan jek. jgn igt ni minuman syurga ke ape.jgn buat onar kat sini.huhu) air special dia. uhhhhh nama air special tu "air d'limau special" kot. aku pon tak ingat sgt. hee. yg penting nk sumbat dlm perot aje.
mehh aku zoom. perhhhh!!! sedap sedap. tak terkata. tp air dia masam sket. kataa air limau kan ;p so make sure ko bleh mkn yg masam2 ni kang ada yg sembelit kang ayook tak tau ;) dalam air ni ada macam2 bahan ah. sagu, jelly segala mak nenek pon ada ah. yg penting atas sekali aiskrim =D i likee. (uuhh taip2 sambil terliur T___T)
dan akhir sekali adalah bihun sup ~~ sekadar hiasan ;p

Xoxo;
Ciare =)

4 comments:

  1. rase cam nk minum air tu gk..
    terliur nie...hehhe

    ReplyDelete
  2. ci-are, name kedai ni d' limau nipis... aku minum air tu x abis pon. masammm....

    ReplyDelete
  3. entri ni menyebabkan pose saya makruh...sila bertanggungjwb..heh heh

    ReplyDelete
  4. ^^nedy^^ hehe minum tauu.sedappp..slurpppp ;P

    ^^kaklong^^ betul2 mmg masyamm tp sedap dan nikmat sekali =D

    ^^mawar^^ ayokkk tak tauu..sape suh tgk ;)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha