Wednesday, September 16, 2009

Ada tinggal sahur tak?

okay sempena hari ke-26 berpuasa ni mari kita flashback semula hari hari yg anda mulakan dgn sahur :) ada sapa2 tinggai sahur x?? sila angkat kaki jika ada. xbaek tau tipu. you noti noti ehh tinggai sahur :p (apsal gedik semacam bahasa aku arini T__T geli makk ;n)

Dengan kembang2 idungnyeee kami laki bini cume tertinggal sahur 1 ari saje takat ni :) alhamdulillah. mesti mak bangga dgn i. aku rasa dia lah nombor satu paling risau kat anak gadis (gadiskah??? :p) yg berada di bumi selangor ni. mana taknya, anak pempuan dia (mcm la ada anak laki :p) yg paling malas, manje, kuat tido makan ni dah kawen. jgn kata nak uruskan suami, uruskan diri sendiri tak tentu lulus lagi. ye mak, adik tau ape yg bermain dlm pikiran mak tu. terbukti dgn sms2 mak yg berbaur ala2 sebegini:
"Adik arini berbuka masak ape. rajen2 la masak"
-- adik masak tiap2 ari laaa
"adik pas sahur jgn tido. bawak2 le kemas dalam umah, luar umah"
-- baekkk. tp tido jgk :p em lepas bgn trus otomatik rajen takot mak wat spotcek. T__T. haha

...dan byk lah lagi nasihat2 mak yg menunjukkan beliau risau pencapaian anaknye sbg isteri tidak mencapai ISO beliau. haha =D. tp xyah la tulis semua sbb akan memalukan diri sendiri di blog sendiri. drop my waterface arrr T____T.

ucapan utk Mak...
"mak jgn risau, adik dah tambah rajen skrg. rajen kemas umah, rajen masak mcm2. mak jgn risau tau. kalo tak caye mak dtg lah umah adik wat spotcek =P"


Dan.....mak akan dtg ke rumah aku pas raya. katanya "mak nak buat spotcheck kat umah adik"...err dah agak dah =D hahahahahahangaroo.

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. ahahah ingat kan masa sekolah je ade spotcek...hm setakat ni yani tinggal maca 'cuti' la..ehehhe

    ReplyDelete
  2. saya pon tingal sahur sehari je..hihi..
    biasa la sblm kawen manja2 ngn mak kan..
    saya x kawen lagi..xtahu ler kawen nanti rajen ke tak nnti..hee..
    nway..salam perkenalan..

    ReplyDelete
  3. ^^yani^^ em time bujang bleh la tak sahur time 'cuti'..tapiii time dah kawen kirim salam jelah. hoho =P

    ^^haizan^^ ehh dah kawen nti kena rajen2 tau ^__^

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha