Thursday, September 3, 2009

Ade beran nak race guwe??

Heehee. terpana dan terpaku tak melihat gambar di bawah. sila terpaku sekarang (eh tiba tiba teringat ada sayur pucuk paku dlm peti ais. kena masak ptg ni ;n).


Agak2 dengan kelajuan begini buleh terbang nggak?? teehee. syok juga bukan sekali sekala boleh terbang. tak payah susah2 nak beli tiket kapal terbang. weeeheee. nape rasa pelik bangat cara gelak aku lately. weeeheee, teeheee, weehooo. haish repekan tak berasas. mari kembali kpd gelak normal iaitu KAHKAHKAHKAH =D

bini yang (sdg menternak jerawat dgn jayanya) sentiasa setia duduk sebelah laki dia. tapi pantang bini dia tido, laki dia dok lenjan bawak keta macam nak terbang dah.

isteri: (baru terjaga dari tidur tiba2 nampak kelajuan seperti gamba pertama) Ya Allah lajunye you bawak keta!! nape tak tekan abes je? cepat sket sampai..pot pet pot pet...(biasa ah pas kawen aku terer membebel teehee)
suami: alah mana ada laju yang. tengok ni kite dok lane tengah jek. keta lain pon relax je.
isteri: owh meter tu rosak ke? hihi. takpe takpe bawak laju sket lagi, cpt sampai kampung kang (sambil tersengih2)

moral value, lepas bangun tido bagi salam dulu jangan menuduh tak tentu pasal. hehe. sekian. wassalam

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. hoho dasat..
    agak2 nk senang taruk sayap la,
    lg senang nk terbang..

    woo syr pucuk paku msk lemak sedap tuuuu :p

    xpun grg belacan..
    aaaaaaaaa ~

    ReplyDelete
  2. lajunyeeeeeeee

    aku paling laju penah bawak pun 120 jek hik hik

    ohh kirenyee meter tu rosak tul2 ke? aku percaye ar tadii sambil mate terbeliak dan panggil kawan(umu) tengok gamba tu... hoh

    ReplyDelete
  3. ^^nan0^^ tulah psl..heart attack nengok jarum meter tu. tp rosak rupanye :P sedapkan...nak msk ptg ni :)

    ^^dd^^ hihi..ehh lupa nak ckp kelajuan sbnrnye lebih kurg 140-150...mmg smua org pon laju kat highway ms tu..nak balek kmpg berbuka katakan :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha