Wednesday, September 9, 2009

~~ Dalam dilema ~~

NAK BELI KE TAKNAK? NAK BELI KE TAKNAK?? JAWAPAN AKU ADALAH

NAKKKKKK !!!!

tapi.....T____T mengenangkan gobok yg dah xmuat, agak2 ada org marah aku tak? eventho pakai duit sendiri? teehee :p tapi skg tengah saving nk tukar tayar kereta aku. sebijik seratus lebih gak. kalo 4 bijik tayar beratus2 kaedahnya. agak2 ~~sugarhubbymanissekali~~ mau sponsor ke tayar keta aku eh? pangggg!!! ~~~ pening pening lalat kena tampo :p. haish xkan semua nak mtk sponsor kan. tapi kalo ada org sudi sponsor i lagi sudi terima ^____^
owh kaler kelabu idaman kalbu. aku suke kaler grey.

kaler turquoise (camni kaa eja dia :p) plak nampak sgt remaja dan energatic sekali ^__-

dan pink seharusnya, the color of ciare. ceh :p. haishh nak beli ke taknak ekk. kalo nak beli...agak2 nak kaler ape eh. advice plissssss :)

bytheway, nama kedainye sosyok. sila lihat dlm my link di ruangan fashion okay. daaa~~

Xoxo;
Ciare =)

6 comments:

  1. ^^mrs.miera^^ alaa rs nk yg grey :p

    ^^ceera^^ betui betui. comel sekali :)

    ReplyDelete
  2. wah...sangat santek itu..tapi klu suami kamo mengizinkan..sila beli skang...hehhe..klu tak...sila dolly kan mata kamo sehingga beliau redho..hahah

    ReplyDelete
  3. lawa lah cardigan tuh. di pakai ngan belt lawa giler weh. yang, ko amik kaler PINK. pink tuh z tgk lawa seyy


    :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha