Friday, September 4, 2009

I'm not a shoppaholic but I can be one . . . . . (-_-")

Oh my! bila tgk rak baju aku yang mcm nak pecah tu, rasa mcm diri ini shoppaholic. tapi bila berjalan2 masih tak sedar diri beli itu ini. beli secara offline ke online ke, masih bergiat aktif T_T.sampai ada org ckp "kena beli lagi satu almari ni. dah tak muat". okay okay i paham T__T. tak payah la buat ayat tersirat. tapi nape slalu rasa mcm tak ada baju nak pakai. dan asik ulang2 pakai baju yg sama sampai org kesian kat aku sbb ingat aku ada sikit baju. oh pathetic sgt rasanya.

Tambah lagi musim raya gini. bertambah lah nafsu seorg shoppaholic yang tak ngaku dia shoppaholic. haish. stress i nyah. i stress tgk S. A . L . E sana sini. rasa macam ada syaitan berbisik kat telinga "beli beli jangan tak beli". Eh! tapi syaitan kena ikat kan? nampaknye aku dah transform jadi sy__n kot. sendiri yg berbisik nak beli nak beli, pegi salahkan syaitan pulak T__T.

"Ya Allah, kuatkan iman hambaMu yang sgt lemah ini. jauhkanlah diri ini dari pembaziran. kerana pembaziran itu amalan syaitannnnnn T___T"

oleh itu, cukup lah 2 baju raya. 2 kasut raya yg telah mula dipakai :p. dan dimatchkan dgn tudung yg telah sedia ada. rupanya aku ada byk tudung. sampai 2 storage box. tp asik pakai tdg favourite jgk. teehee ;). barang makeup pon udah cukup dah. sampai bleh buat koleksi mak andam dah.

kuih raya pon takyah beli lagi, tggu 1@2 ari before raya br beli. perhiasan2 umah utk raya pon tak payah, ko bukan nak beraya kat umah sini pon. balek kmpg jgk kekdahnya.

enough ciare enough!

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. perhiasan2 umah utk raya pon tak payah, ko bukan nak beraya kat umah sini pon. balek kmpg jgk kekdahnya. <<< yg ni saye setuju... =p

    ReplyDelete
  2. hahaha....same ler ko ngan aku yang. Baju dlm almari byk tp dok ulang² pakai baju yg sama..sgttttt sesuatu kan..hahaha


    :D

    ReplyDelete
  3. ^^mrs.miera^^ hihi kan kan. watpe nk beli brg tuk umah since akn beraya kt kg ;)

    ^^zie^^ ya ampun.sama lah pulak.teehee.kekadang baju yg diulang2pakai tu terpaksa dibasuh byk kali in a week sbb nk pakai balek. lusuh ah lama2 nti T__T

    ReplyDelete
  4. normal klu pmpuan suka bershoppping..
    tp klu laki plak???
    hahaha

    ReplyDelete
  5. ^^zack^^ husband i kuat shopping jgk.huhu..pulak tu pilih yg branded sokmo..ish ish ape nak jadik :p

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha