Monday, September 28, 2009

Kami gangster kampung nak main mercun. ade beran???

Seperti yang dijanjikan, inilah permainan bunga api yang bisa membunuh jika tidak berhati2. huhu. erm tp dlm video ni tak power sgt bunyi nyer.padahal sgt kuat babe bunyinye, sampai ada suara sumbang org kampung "oiii ko nak bako umah aku ke??"...eleh!! meh i nak tell you nyahh. we all main yg simple2 aje. cuma ni satu je kuat dia dah bising. tahun lepas dorg main meriam buloh ngn meriam ape tah kuat giler bunyi berdas-das sampai tengah malam. time tu malam raya, sedara mara pon ramai balek. yg baby2 kecik tu meragam sepanjang malam sbb bising sgt. time tu we all sabooooooo aje tau. ni baru kena sedas udah bising.

"ye memang aku nak bako umah ko. so what???" :p

video

hehe ingat dorg je gangster kampung, kami pon gangster jugak ;) huhu ~~

pssssttttt: sori lah sebab gambonye senget2 sket.
aku salah teknik pulak tangkap video. haha

Xoxo;
Ciare =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha