Sunday, September 13, 2009

Kangen sama 2 olang ini

Haish rindu pulak rasa kat 2 org ni. Ati dan jgk Kyra. Yelah, si Ati ni nama je dok Uitm Shah Alam tp nak hangout ngn aku susah bangat. busy sokmo dgn study dia. mujur ko rajen SMS aku. kalo tak ai merajuk smpai raya Aji T____T

pastu kangen sama si budak kecik Kyra ni. aritu masa aku balek Perak dia takde. Maktok dia p amek dia bwak g penang pulak. spoil sgguh. wuahhh rindunyeee ngn aksi2 budak ni. agak2 raya ni dia dah pandai wat ape ek? :p

tak sabar jmpe mereke raya ke-3 nanti :)

Xoxo;
Ciare =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha