Wednesday, September 16, 2009

Long Grey Cardigan

Hye hye. berkira2 jugak aku mau ngepost entri psl baju ini. kahkah. segan i nyah. rasa dah tak berapa muda mudi nak menjadi model2 ni T_____T.

tapi, oleh kerana tuan kedai pon udah request utk customernye berposing bersama baju kedai dia, maka aku ON jeeee ;) suka maak dapat posing2 gini. layan jelah.

long grey cardigan. with belt

long grey cardigan with no belt.

santai ;)

dlm byk2 kaler aritu aku pilik kaler grey. kalo mak aku nampak mesti dia ckp camne "kamu ni dah tak ada kaler lain ke nak beli? surammmm ajek!". hehe mak mak. tapi aku cinta sama ini grey. selain black and white, grey jugak sesuai dipakai dgn smua baju :) sgt puas hati. kain dia sejukkkk aje. pastu mmg selesa. sori ar gamba kat atas xproper sgt sbb aku main snap aje, bukan nak keluar pon. blom pakai secara rasmi lagik. amacam, saye ade nampak selim TAK??? hahaha =D

inilink-tuankedai

inilink-entridlmdilema~~

Love;
Ciare =)

5 comments:

  1. lawa la long cardigan neh ciare. geram plak zie nk ade seketui..hehe

    ReplyDelete
  2. antek la!yani pon suke kaler grey..bole padankan dengan tudung syria baru grey terkois itu..ngeee~

    ReplyDelete
  3. tembamnya jari ciare.. hehe.

    selamat hari raya ciare.. ;)

    ReplyDelete
  4. oh? sedang cari baju2 panjang juga ni.. but, baru je beli 1 jacket =(, tapi cantik. suka2.

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha