Tuesday, September 29, 2009

Sapa nak tunggang gajah? bisa kok!

Assalamualaikum Satu Malaysia!

Ewah mcm tagline pemberita RTM pulak. teeeheee :p

Okay motif utama entri ni adalah nak gtau uols semua. Sbb aku pon baru tau. hehe. Masa kami on the way balek dari terengganu ke perak, kan lalu jln tasik kenyir. Rupa2nya kat situ ada gajah wei. bukan gajah liar yer, excuse me. tapi gajah jinak.

erm dan yang menariknya gajah ini boleh dinaiki@ditunggang pada jam 4-5ptg :) hoho sape yang ngidam nak naik gajah tu bleh la ke sini. sbb aku rasa kat Zoo mn bleh tggang gajah kan. mau ko kena sepak ngn gajah tu kang. so ini lah peluangnya.

Tu diaaa gajahnye. hehe. tp aku idak le nunggang sbb nak cepat balek perak yg dirindui :)

Okay itu saje, sape nk tunggang gajah mai la tasek kenyir, xyah pegi Thailand dah. hehe. sila support malaysia. oh! free of charge je tau tunggang gajah ni :p

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. kalo kt kuala gandah leh mandi skali ngan gajah..

    ReplyDelete
  2. patot la ko blk perak smpi 12 jam. Padahal ikut kenyir dah...siap benti tgk gajah rupenye.cait!

    ReplyDelete
  3. ^^Dee^^ err kuala gandah tu ktne ek?

    ^^Rosma^^ takdo maknonyooo...sggh situ sbb solat aje..pastu vro0om vro0om..hiks

    ReplyDelete
  4. boleh la naik gajah di zoo..tapi kena bayar la.. hehe

    ReplyDelete
  5. ^^muni^^ serius muni?? hmm aku xtau la...last&first time aku pegi zoo ms form 3 kot :p zoo tepen tauuuu. wink wink ;)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha