Saturday, September 12, 2009

sape lagi kuat kentut?? hiks :p

Hmm....wahai pengantin2 baru sekalian. dah kawen ni, msti mcm2 aspek kite kenal pasangan kite kan? sebelum kawen taktau pon dia gitu, dia gini...but now...ha! sume ko dah tau pe'el dia. hehe

Dan persoalannye..lepas kawen ni, agak2 sape lg kuat kentut? suami ke isteri? (kuat dr segi bunyi bukan kekerapan :p) haha. saje je tanya uols. kelakar weh bab ni. ini lah asam garam kehidupan namanya. pahit manis rumahtangga. manis sekali. ewahhh :p

psttttt: ni bukan entri utk mengaibkan sesapa. korg ni bkn bleh caya! kang ada yg hentam aku kang. huhu

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. hahahaa..
    ni mesti hubby akk kentut lagi kuat dr akk ni..klakar la klu kantoi time kntut..
    hihhi

    ReplyDelete
  2. dr segi kekerapan.. lagi satu dari segi adakah kentut itu spt bom atom ataupun silent killer (x bunyi tp bau bole membunuh) haha

    ReplyDelete
  3. ^^Zack^^ haha. x jugak sebenarnye. kami masih malu2 dan lari pecut 100m kalo nak kentut. haha. lawak gile =D

    ^^faizah^^ haha lawak tol kaklong. tp betul tu :p

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha