Wednesday, September 30, 2009

Sian tengok budak2 kena ulser.

Oh sedih wooo. bukan ape, raye ke-6 baru dapat jumpe anak2 sedara aku. mak pak dia tak penting yang penting anak2 dia. haha. kecik ati kakak aku baca kang :p

Lebih sedih lagi, time jumpe budak2 ni diorg tak sehat. dua2 tak pon tak sihat. badan panas. semuanya gara2 ulser kat bibir, gusi & lidah. haishh korg bayangkan lah betapa dahsyatnya.

ni kakak @ kyra. tgk tu mulotnye terjuihhh aje. terus tebal bibir ngalahkan angelina jolie tau nyah :p mau resign agelina jolie kalo nengok bibir sexy si kyra ni ^__^. dia ada ulser 4 bijik wo0o0. aku rasa org tua kalo kena sebijik ulser kat gusi (selalu kat gusi la kan) dah tak selera makan sampai 2-3 ari. ni budak2 dorg tau ape, nangis aje lah meraung2 sakan. sampai ke dagu & idung dia punye ulser tu. dahsyat. minum susu pon tidak. haihh konfem la sedih tgk depa meraung kesakitan T__T

ni adik @ kyrin. hari raya ke-6 tu ulser dia baru 1. larat lagi lah minum susu. tapi besoknye, trus bertambah jadi 4-5 bijik dlm mulut. ya Allah kesiannya. dah la kebetulan dorg nak pindah umah hari tu, jenuh laa meragam sakan sbb tak selesa nak pindah. dgn aku pon rasa nak demam. huhu. last skali kami tido hotel je sbb umah dia dah tunggang langgang.

see?? kat idung ada ulser! 1st time aku tgk kat idung sebelah pipi. atas bibir dia tu...dagu lagi...sian kamu. tp skg dorg dah beransur pulih :)

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. kasihannya kena ulserrrrr.. aku salu kena memang menderitakan. tapi tetap semangat nak makan haha

    eh terus g klinik la. mintak ubat. ade ubat yg xpedih.. kalo gune bonjela tu pedih tau.

    ReplyDelete
  2. ^^muni^^ betul2...aku kesian sgt kat budak2 tu..aiyaa! pengsan la budak2 kalo pkai bonjela...utk bdk kecik ada ubat mkn dgn ubat sapu je...itu po tepekik telolong dah T___T

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha