Tuesday, September 8, 2009

Syoknya bila ada penanggung ^__^

Huhu bukan main susah lagi nak mentangkap gambo mamat ni. buktinya: tgk lah gamba2 kawen kami. tak ape lah, walau camne pon you posing, you masih bertakhta di hati i. uweek. ni bukan ucapan hari raya. tapi ucapan hari puasa yang ke.....ke berapa eh? lapar sgt sampai tak dpt kira dah bape ari pose. kahkah =D

bila aku suh dia pose, mula ah dia wat gaya pelik2. dan antara posenye yg pelik2 itu, aku hidangkan ayam golek gambar pelik yg di atas. ~~lubang idung mu tatap menjadi pojaan hatikuu~~ hihi ;)

eh kali ni bukan nak cerita pasal lubang idung sape2. tapi nak cerita betapa bestnya apabila diberi nafkah ZAHIR (zahir ye harap maklum. zahir) bila dah bergelar isteri nih. dapat save sket duet i nyaaah. aritu shopping di sogo sakan tak sakan jugak ah. hasilnya lumayan pakkk. semua aku rembat ada org bayarkan. best lah pulak. kalo tau best gini, dah lama aku kawen. teeheee

hish ni bukan entri nk menunjuk2 laki aku kaya ke ape (kang mula ah ada ckp2 belakang ckp itu ini psl aku. eh takpe jugak, i dapat pahala nanti u dpt dosa. kahkah) tapi nak cerita perasaan yang sgt best ituuu. before this tak terasa sgt sbb tak shopping secara tamak banyak. tapi bila dah shopping segala mak nenek dari kepala sampai ujung kaki pastu bila check wallet "ehh nape duit aku tak gerak2??" hehe. kalo dulu masa bujang tiap kali lepas shopping mula lah mkn maggi hehe. but now tidak lagii (mcm pantun dua kerat pulak :p).

oleh itu, kawen lah dgn segera jika anda mahu sugarhubbyygsgtmanis hehe ^__-

Xoxo;
Ciare =)

7 comments:

  1. kami xkawen lagi tapi din dari dulu kuarkan duit dia utk aku bershopping ;p

    hope lepas kawen pun same la =)

    ReplyDelete
  2. ^^lina^^ wah btuahnya kamu lina :)

    ReplyDelete
  3. haha...bole x aku tumpang ko shopping pastu laki ko bayokan....
    TQ ham...heeeee

    ReplyDelete
  4. ^^mawar^^ hehe. baca betul2 ayat terakhir dlm penulisan entri yek =P

    ReplyDelete
  5. wah bertuahnye die..yani pon xmerasa sbb selama ni mak yang belikan..wallla

    tp tidak utk tahun ini..bajet mak den dah lari ke rumah kekdahnye...uwaaa=(

    ReplyDelete
  6. ^^Yani^^ haipp.alaa awak tu dah keje.pakai duit sendiri i tell u! =D hehehe.

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha