Tuesday, September 8, 2009

Tanjung Harapan, Muara @ Port Klang :)

Assalamualaikum semua :) Bagaimana cuti anda anda sekalian? bagus? hihi. erm eh! lupe lak, KL dok cuti smlm ey. teehee. fuhhh~~cuti 3 hari gini sgt mencabar keimanan nk menggagahkan diri utk pergi kerja. last skali, sampai opis pukul 9.50 am. i kan boss :p

Haish. ada byk nk cerita kat sini. tapi malas ah nak cerita ikot kronologi. aku nak cerita pakai bedal jelah. hehee. mulakan dgn hari semalam. sebab sgt kenyang (sampai skrg rasa kenyang w0o0o0) kerana makan kat muara semalam so aku mulakan cerita semalam. ehh aku rasa mcm ketam, udang, sotong, ikan kerapu tgh bergaduh dlm perot aku. hihi

pemandangan waktu senja

lepas waktu berbuka ni. dah gelap. tapi angin dia best wo0o0. hiks. ehh sori yer takde gamba makanan. sebabnya sampai jer makanan ke meja semua terkam. kang terpelanting plak camera aku. teeheee.

baby izsmikail, mummy yanti and aunty ciare. kehkeh. sebenarnya ada 4 pasangan muda mudi belia yg makan2 smlm. mereka2 ni kira best buddy suami aku lah. so kami isteri2 ni suke jee pegi jenjalan kan. hihi. tapi dah ramai2 havoc gini i lupa nyahh nak tgkap gamba semua org ;p

itu sahaja, sekian.

Xoxo;
Ciare =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha