Thursday, October 1, 2009

The best picture :)

Dalam banyak2 gamba pemandangan aku tgkap, gamba2 bawah ni lah plg best aku rasa. hehe. sebab aku berjaya menangkap gamba pancaran matahari & panorama indah. uhh canteknyee ^__^ indah sungguh ciptaan Tuhan.

tasik kenyir

cameron highland
jalan tasik kenyir

jalan cameron highland :)

**sila klik gamba utk tumbesaran**

Gamba di atas di ambil masa aku dlm keta. aku mmg rasa falling inlove betol dgn pemandangan2 kat situ. rasa nak benti je tgkap gambo. tp nak wat camne, kang kalo benti mau 24 jam baru sampai kg. haha. erm sbg amatur, aku suke jgk dgn hasil aku. tak goyang2 okkay. hehe. kalo suh suami ai yang snap alamatnye senget lah sume gambo T__T huhu. sbb tu kami terpaksa beli tripod agar gamba2 ai smue lawo2. hehe.

Sekian aje. selamat menjamu selera. ai bagi uols makan gambo. nak bg lemang camne lak kan. teehee :p

psssstttttt: tiada openhouse akan dibuat dlm bulan Syawal. harap maklum. insyaAllah akan buat openhouse bile dah ada umah sendiri nanti. kalo nk dtg, doa2 la kami berjaya beli umah as soo as possible. huhu

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. cantek =)

    alaa ciaree, tak dapat la ni aku nak merase air tangan ko yg dah bergelar isteri, makanan sedap2 :(

    ReplyDelete
  2. a'a laa.. lame tu tunggu nak beli rumah.. nak siapkan rumah.. huhuhuuu

    ajak kawan mu yg comei2 yg bujang2 agi ni dlu xbole ek? :p

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha