Friday, October 2, 2009

Biru mata hitamku :p

Erm dah lama tak letak makeup mata kat sini. dari hari ke hari cadang nak letak tutorial makeup mata tp kang byk pulak 'mulut mulut' yang tak puas ati kat sini kang. okay la fine. aku bukan makeup artis. so?? nak gaduh meh sini. hish aku mmg kaki gaduh dari kecik lagi. haha :p


erm nape mata putih aku tak bape putih eh? ada byk urat2 merah..aku perasan bila aku dah keje ni, dpt la urat2 kat mata putih tu. agaknye mata penat kot baca koding. ai tension nyah T__T. eyebags pon dah menserlah dirinya T_______T

mata2 di atas adalah makeup yg aku pakai skrg. hehe. tp ntah nape dgn foundation tepung gomak yang aku baru beli ni, makeup jadik tak tahan lamaa. dah tu, aku beli shade natural tp tetap putih mcm opera cina. tension!! huuu nampak sgt foundation memberi impak maksima yg penting. huuu maybelline nape you all tak buat daah foundation favourite ai???? +____+

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. da lama tinggalkan make up. jadik natural beauty ^.^

    ReplyDelete
  2. ||balqissy|| hehe saje isi masa lapang :p

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha