Tuesday, October 20, 2009

The girl with green scarf ^__~

Ini bermaksud.....i smell something fishy. huhu. sape yg tgk cite the confession of a shopaholic akan paham ape maksud 'the girl with green scarf'. mana taknya, belom lg rasa aura duit gaji nak masuk, aku dah listkan brg2 yg aku nak beli bulan ni. belom apa2 lagi aku kira2 duit bleh mencapai negative kot. haha. haish tp benda2 dlm to-buy-list aku tu semuanya penting dan keperluan asas tau nyah T__T xsampai hati aku nak cut off salah satu brg dari to-buy-list tu (-_-")
sekadar gamba hiasan. benda ni xde dlm to-buy-list

parut kat muke aku dah mcm tak heavy sgt. cume kat bawah pipi tu jelas lagi. hrp2 produk tu berkesan kat muke aku. aminnn.

bulan ni je konon2 xde pitih (means money $$$$ la ayooo) dah tp aku smpat rembat 3 shawls ngn 1 anak tudung ekin tu. maka? hazab lah weh kena bebel kat umah. bukan saja kena bebel dgn suami, tapi mak pon join the club membebel pd saye +__+. dulu kan mak dah ckp, jgn beli ape2 baju dah sampai ujung taun sbb baju aku melambak2 dan ada yg xpakai lagi. "tapi mak kali ni adik belu tudung bukan baju T__T" sambil buat muke kesian sekali ;)

apa yg ada dlm to-buy-list aku? tetttt, insyaAllah akan ada black berry. blueberry pon jadik lah hehe. tp tu bukan keperluan asas, konfem aku kena brainwash punye kalo beli. haha. pastu aku nak beli foundation kryolan utk koleksi sendiri. aku nak beli 2 (for 2 different purpose) dan tiap satu berharga RM75. aku jugak telah membooking bbrp items (baca betol2 yer, ia plural means? many) secara online. kemudian aku ada merancang utk pegi grooming workshop. harus la aku kan da lama tgguh nak pegi kusus makeup ni ;) err yg lain xperlu la tulis kot. kang org itu baca mlm kang abes arr aku. hihi. mlm ni kena make sure dia xbukak belog i. teeeheee :p

Hehe makin dahsyatt bahh. i think i need to see a physiatrist soon. when i'm in nerve i will shop.

a lot.

(-_-")

nerve for what? it's a secret.

Xoxo;
Ciare =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha