Friday, October 23, 2009

Kan dah cakap memang jimat

ni entri mengejut ni. tiba2 rasa otak blank dan aku xbleh go on wat keje dah. sometimes when the idea is blocked, better kalo take a break kejap.
entry ini adalah untuk support buatan malaysia (sila login utk join)

Heh utk mileage lebih kurang 70km sehari (tak masok lagi jalan2 ke giant ke pasar borong ke sengihnampakgigi) hanya 2 bar yang dipakai since pagi isnin sampai lah pagi jumaat neh. hari isnin aritu aku isi minyak (sbb alert dia dah blinking2 menari), aku isi full iaitu sebanyak RM53.00 sajo. haish best betol pakai keta tangki kecik ni :P

So sampai la skrg dah lebih kurang 325km (ni aku kira termasok dgn jalan2 waktu malam) tapi hanya 2 bar meter minyak yg abes. hehe jimat bukan? takat ni alhamdulillah baby aku ni tak buat hal (aku je yg buat hal bg dia accident byk kali sori sayangdoa) plus, bab2 servis keta pon tak perlu risau dah sbb i servis keta kat depan umah dlm pagar lagik tau. hihi. untung ada somi yg bijakbistari dan berpengalaman dgn keta ni. muaahhh malu (dapat pahala weh puji suami).

erm tapi rasa terbazir pulok ada 2 bijik keta kat umah nun, perlukah jual salah satu utk merealisasikan CASA impian? akan masuk court suami isteri dulu ni. tak apalah, bersusah susah dahulu bersenang2 kemudian. i pon dah biasa idup susah ni. aku miskin tapi aku kaya kasih sayang love

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. ahahaahahaha...... kaye ngan kaseh sayang yehhhhh!!! meh nak rase kuih kaseh sayang tuh

    ReplyDelete
  2. ce ko tny kerul, meter temperature tu x leh ke klu kite kasi turun jd 2 bar ke 1 bar ke...heheheheee...asyik 3 bar je die....

    ReplyDelete
  3. ^^Mira^^ hepp! hihi :p

    ^^Mawar^^ haish ko ni. kalo dia tak 3 rosak ah tu. x cukup ayo

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha