Wednesday, October 7, 2009

korang puasa 6 ke tak ni?

Haiyaaaa. ini sebenarnya stok nak jaja gamba (konon lawa) dlm belog sendiri. dahla gamba time raya aritu. haishh aku masih takde mood nak bgamba akibat kehilangan tripod. mana tah aku campak. hehe.

wuahh rasa kejap je masa berlalu. agak2 sempat tak aku nak pose 6 ni? ada lebih kurang 2 mggu lebih lagi. tolak sabtu ahad (ssh nak puasa sabtu ahad sbb manyak openhouse :p) tinggal berapa hari jek lagi?? tu tak tolak lagi hari2 bendera jepun kan. teeeeetttt ^__-

apepon kpd yg dah selamat menunaikan puasa 6, tahniah. mmg salute ah kat korg. pada yang belom mcm ai, laju2 sket kang takot x sempat :p

edited on 10.30am: bile ditelek2 pipi aku mcm merah membengkak T__T. haish...ok fine.....aku mmg tembam gitu (-_-")

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. hehehe...sempat2..
    ai dah setel puasa 6..hehehe

    ReplyDelete
  2. ^^ann^^ wuahhh yeke?? tahniah!! =D

    ReplyDelete
  3. nak posa 6 kena ganti posa dlu.. huhu

    taktau ar sempat ke x..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha